حصور مردم، اقتدار ایران /حفاظت از انقلاب وظیفه همگانی است

عباسی با بیان اینکه حضور به موقع مردم بسیاری از فتنه های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کرد گفت: حفاظت از انقلاب وظیفه همگان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت،  «اسدالله عباسی » امروز ( سه شنبه، ۱۲ بهمن ) در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان در سالن الغدیر استانداری گیلان اظهار کرد: امام(ره )به ما ابرو داد و بساط بردگی را از کشور جمع کرد.



استاندار گیلان با بیان اینکه معمار کبیر انقلاب اسلام و مسلمین را نجات داد وامید را به ارمغان آورد گفت: امام (ره ) شاگرانی را تربیت کردند که توانستند این انقلاب را بعد از چهار دهه مقتدرانه حفظ کنند

 


عباسی اذعان کرد: معمار کبیر انقلاب به جای حکومت ظالمانه، حکومت مردم سالاری را به ارمغان آورد.



نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد : ‌بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ، دشمنان لحظه ای آرام ننشستند و ضربات سهمگینی بر کشور وارد کردند.

 


وی به حضور مردم در عرصه های مختلف اشاره و خاطر نشان کرد: مقاومت مردم و حضور مقتدرانه ملت باعث شد که اینگونه انقلاب در برابر مستکبران بایستد.

 


استاندار گیلان افزود: طی این مدت انقلاب شاهد بودیم دشمنان اتقلاب و نظام تمام تجهیزات را به کار گرفتند تا این انقلاب را شکست دهند، در این مدت مردان و زنان دفاع و فداکاری کردند.


وی با اشاره به اینکه امنیت امروز کشور را مدیون شهدا و جانبازان و غیور مردان و زنان این مرز و بوم هستیم تصریح کرد: اکنون بر تک تک ما واجب است این دستاوردها را حفظ کنیم.



نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه دشمنان با ایجاد فتنه های داخلی سعی در بر اندازی نظام و انقلاب داشتند اظهار داشت: در برابر همه ناملایمات ملت ایران ایستادگی کردند و حضور به موقع مردم همه فتنه ها را خنثی کرد.

 


وی با تاکید بر اینکه گیلان سهم بالایی در عرصه ولایت مداری دارد اذعان کرد: ملت ایران با بصیرت ایثارگری و مقاومت در برابر همه توطئه ها ایستادند.



عباسی تصریح کرد: امروز کشور پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کرده و جز کشورهای برتر در برخی از حوزه ها است. 

کد خبر 1143778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha