هنر باعث بسترسازی  بیشتر  تثبیت انقلاب و ارزش های آن می شود

سردار مثنوی با بیان اینکه هنر علاوه بر قدرت آفرینی باعث بسترسازی هر چه بیشتر برای تثبیت انقلاب و ارزش های آن می شود، گفت: هنر می تواند معضلات اجتماعی را در بخش های گوناگون و همچنین رنج مصائب را قابل تحمل تر کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار پاسدار «مصطفی مثنوی» امروز (۱۲ بهمن ماه) در آئین افتتاح نمایشگاه جشنواره هنرهای دیجیتال بلوط که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از هنرمندان در محل نگارخانه باران برگزار شد، اظهار کرد: هنر انقلابی مولود انقلاب اسلامی بوده و هرجا که تقارن، هم گرایی و ارتباط نزدیک بین هنر و انقلاب برقرار شد، بهره ای دوسویه به وجود آمده است.

 

جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در توضیح مطلب بالا، گفت: در این راستا هم هنرمند در تولید قدرت نرم در انقلاب اسلامی بهره برده و همچنین انقلاب  اسلامی به برکت میدان داری هنرمندان توانسته صدای انقلاب را به همه جهان صادر کند.

 

وی به علاقه مندی رهبر معظم انقلاب اسلامی به فضاهای هنری و همچنین هنرمندان اشاره کرد و اینکه معظم له از هنرمندان با آغوش باز استقبال می کنند و افزود: هر زمان هنر در کنار مردم قرار گرفت و فاصله بین هنرمند که خود از جنس مردم است با مردم کم شد، نقش هنر در گذر از معضلات اجتماعی و تنگناها فرهنگی مشاهده می شود.

 

سردار مثنوی با بیان اینکه هنر علاوه بر قدرت آفرینی باعث بسترسازی هر چه بیشتر تثبیت انقلاب و ارزش های آن می شود، خاطرنشان کرد: هنر می تواند معضلات اجتماعی  را در بخش های گوناگون و همچنین رنج مصائب را قابل تحمل تر کند، زیرا فضای هنر یک فضای لطیف و ابزار قدرت نرم انقلاب اسلامی است.

 

جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: همگرایی بین مجموعه فرهنگ و ارشاد و بسیج فرصت ارزشمندی در فضای حقیقی و مجازی است و باعث معرفی اثر و الگوهای فاخر در جامعه و بازتاب های های مثبت می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با تبریک دهه فجر، گفت: حضور هنرمندان در هر محفلی باعث دلگرمی و لذتی برای مخاطبان است، اثری که از هنرمند به جای می ماند شاید از صدها سخنرانی قدرت بیشتری داشته باشد.

 

«محمدعلی پیرسبزی» با بیان اینکه مرکز آفرینش های بسیج همیشه با آثار و هنرهای فاخر اثرگذاری داشته، اظهار کرد: فعالیت فرهنگی توسط هر نهاد فرهنگی و غیر فرهنگی که بخواهد صورت گیرد باید حمایت شوند و در این راستا از چهار اثر از انجمن های هنرهای نمایشی استان و همچنین دو فیلم به فجر راه پیدا کردند.

 

وی افزود: جشنواره هنرهای تجسمی، برگزاری جشنواره فیلم فجر و جشنواره موسیقی فجر را در این ایام را خواهیم داشت.

 

گفتنی است، این نمایشگاه با حضور عکاسان و هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به همت معاونت فرهنگی و هنری سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در نگارخانه باران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

کد خبر 1143798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha