زنگ انقلاب در آستارا به صدا در آمد

زنگ انقلاب در نخستین روز از دهه فجر در مدرسه دخترانه نمونه دولتی شهید علی انصاری شهرستان آستارا نواخته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«عنایت رضایی‌پور» در این آیین با تبریک دهه فجر،اظهارکرد: به برکت خون شهدای والامقام و رهنمودها و هدایت‌‎های مقام معظم رهبری، دشمنان نمی‌توانند کوچترین خدشه‌ای به نظام و انقلاب اسلامی وارد کنند.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا با بیان‌اینکه نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس، پیام ارزشمند سنگرهای آن ایام و مقاومت های چهار دهه گذشته را به نسل های امروزی منتقل می‌کند، افزود: دانش‌آموزان در گام دوم انقلاب وظیفه خطیری برعهده دارند و باید به بهترین نحو ممکن در این راستا گام بردارند.

 

وی به سنگ‌اندازی‌های دشمنان علیه پیشرفت و توسعه کشور اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان کشور نقش مهم و تاثیرگذاری در آینده کشور می‌توانند داشته باشند.

 

رضایی‌پور گفت: امروز رزمندگان این کشور همچون نسل های گذشته در پشت میزهای کلاس های درس نشسته اند و با کسب علم و دانش و اعتلای آن در جبهه های علمی نیز حضور دارند.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز پرچمدار واقعی جهان اسلام است، خاطرنشان‌کرد: دانش‌آموزان با کسب علم و دانش، نظام را به جایگاه اصلی خود برسانند که این انتظاراصلی مردم و مسئولین از دانش‌آموزان است.

کد خبر 1143803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha