برگزاری نشست مشترک ستاد نماز جمعه یاسوج و ستاد اجرایی فرمان امام (ره)کهگیلویه و بویراحمد

به منظور حمایت بهتر از نیازمندان و انجام فعالیت های فرهنگی، نشست مشترک ستاد نماز جمعه یاسوج و ستاد اجرایی فرمان امام (ره)کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «شایان نادری» عصر امروز (۱۲ بهمن) در دیدار رئیس و برخی از اعضای ستاد نماز جمعه یاسوج ضمن تبریک دهه فجر، گفت: بسته های معیشتی متناسب با هر شهرستان و جمعیت آن بین گروه های جهادی به منظور توزیع بین نیازمندان تقسیم می شوند.


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (رضوان الله تعالی علیه) در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: برخی از مناطق آسیب های بسیاری دارند که می طلبد گروه‌های جهادی این مناطق را شناسایی و در راستای کاهش آسیب هاف فعالیت های لازم را داشته باشند.


وی ضمن تاکید بر استفاده مطلوب از ظرفیت طلاب در راستای کاهش آسیب های اجتماعی، یادآور شد: برنامه های ترویجی در برخی از مناطق می تواند تاثیرگذاری لازم را داشته باشد.

 

حجت الاسلام «امیر مردانی»، رئیس ستاد نماز جمعه یاسوج هم در این نشست ضمن تشریح برخی از فعالیت های ستاد نماز جمعه یاسوج، آمادگی این ستاد را جهت همکاری با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.

 

کد خبر 1143818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha