رونق فضای کسب و کار را با حمایت از صنعت دخانیات مازندران پیگیریم

شیخان گفت: مازندران از قطب های صنعت دخانیات کشور است.اما به دلیل تبعیض و عدم توجه به زیرساخت ها، این حوزه آسیب دیده و ظرفیت های جدید تولیدی به وجود نیامده که اگر حمایت شود این صنعت در استان می تواند یکی از قطب های مهم کشور در عرصه تولید باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «محمدشیخان» امروز(۱۲بهمن)در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه درمازندران و امام جمعه ساری ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب، دفاع مقدس و دفاع از حرم و امنیت و سلامت استان مازندران، اظهار کرد: خداوند متعال را شاکریم که امروز چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را شاهدیم.

 

مدیر عامل شرکت دخانیات ایران با بیان اینکه فضای کشور متفاوت شده و در فصل جدید خدمت مردم مطالبه خدمت از مسئولین و دولتمردان را دارند، ادامه داد: نگاه انقلابی گری مطالبه مردم است، این نگاه یعنی خدمت به مردم کردن؛ مسئولین بالاترین توفیقشان خدمت به مردم است و اگر این فرصت را از دست دهند چیزی حاصل آنها نشده است.

 

وی با بیان اینکه امید است در فصل جدید خدمت دولت سیزدهم فرصتی ایجاد شود تا در خدمت به مردم به ویژه قشر ضعیف، اقتصاد و تولید کشور خدمتگذار خوبی باشیم، افزود: مبارزه با فساد، برقراری و استقرار عدالت، برکناری بی عدالتی و حمایت از تولید داخل شعارهای دولت سیزدهم و مطالبه مردم است.

 

شیخان با بیان اینکه در سفرهای استانی تلاش داریم نقاط قوت و ضعف صنعت دخانیات کشور شناسایی و احصاء شود، گفت: کشاورزان خط مقدم صنعت دخانیات هستند اما بهره ای از این صنعت نمی برند.

 

وی با بیان اینکه حمایت از توتون کاران در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: علاقه داریم خاهنواده بزرگ کشاورزان در حوزه کشت توتون را مورد حمایت قرار دهیم.

 

شیخان با اشاره به اهمیت حمایت از تولید، بیان کرد: مازندران از قطب های صنعت دخانیات کشور است.اما به دلیل تبعیض و عدم توجه به زیرساخت ها، این حوزه آسیب دیده و ظرفیت های جدید تولیدی در استان به وجود نیامده است.که اگر حمایت شود این صنعت در مازندران می تواند یکی از قطب های مهم کشور در عرصه تولید باشد.

 

وی با بیان اینکه با حمایت صنعت دخانیات استان مازندران درصدد به دنبال رونق فضای کسب وکار هستیم، گفت:مازندران جوانان تحصیل کرده در حوزه دخانیات دارد و تلاش داریم با تقویت پروژهش درحوزه دخانیات شاهد تحول در صنعت دخانیات استان و کشور باشیم.

 

شیخان با بیان اینکه نزدیک به ۸۰میلیارد نخ در کشور استفاده داریم که متاسفانه ۱۰درصد سهم این میزان به دخانیات کشور متعلق است، گفت: ۷۰درصد سهم دخانیات کشور در داخل و توسط نیروهای خارجی تولید می شود و بخش هم به صورت قاچاق وارد می شود.

 

 

 

 

کد خبر 1143824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha