دبیرخانه جشنواره یارِ انقلاب ۱۷۲ اثر دریافت کرده است/ برپایی تئاتر خیابانی به مناسبت ۲۲ بهمن

دودانگه با اشاره به اهمیت برپایی جشنواره مردمی یارانقلاب گفت: تاکنون ۱۷۲ اثر به دبیرخانه جشنواره یارانقلاب ارسال شده که ۸۳ فیلم کوتاه و مابقی آثار نیز تئاتر خیابانی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « بهزاد دودانگه» با حضور در آیین رونمایی از پوستر جشنواره ملی مردمی فیلم کوتاه و تئاتر خیابانی با عنوان یارِ انقلاب گفت: تاکنون 172 اثر به دبیرخانه جشنواره یارانقلاب ارسال شده که 83 فیلم کوتاه و مابقی آثار نیز تئاتر خیابانی هستند.

 

دبیر برپایی دومین جشنواره ملی مردمی فیلم کوتاه و تئاتر خیابانی یار انقلاب افزود: سال گذشته نیز 168اثر در 2 بخش تئاتر خیابانی و فیلم کوتاه ارسال شد که 9 اثر منتخب شدند.

 

به گفته وی، عنوان جشنواره براساس هنرمند انقلابی است که اثر خود را با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت به مناسبت ایام الله دهه فجر به صورت فیلم و تئاتر ارائه کرده است.

 

وی اظهار کرد: علاقمندان برای حضور در این دوره از جشنواره تا 15 بهمن فرصت دارند، گفتنی است آثار رسیده به این دبیرخانه از استان های خراسان رضوی، خوزستان، مازندران، گیلان، بوشهر، لرستان، کرمانشاه، یزد، آذربایجان غربی و شرقی هستند.

 

دودانگه بیان کرد: این آیین از روز 21 بهمن در گلزار شهداء امامزاده محمد(ع) کرج در مزار شهداء برپا می گردد.

 

وی ادامه داد: جشنواره تئاتر خیابانی از روز 21 تا 22 بهمن ماه در چند نقطه از شهر کرج به ویژه در آیین راهپیمایی 22 بهمن اجرا می شود.

 

دبیر برپایی دومین جشنواره ملی مردمی فیلم کوتاه و تئاتر خیابانی یارانقلاب خاطرنشان کرد: جشنواره یار انقلاب به عنوان یک جشنواره مردمی است که با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برپا می شود.

کد خبر 1143825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha