امروز هیچ قدرتی به خود اجازه دست درازی به ایران اسلامی را نمی‌دهد

عباسپور گفت: انقلاب اسلامی امروز به درخت تنومندی تبدیل شده و بر همه کشورهای اسلامی و غیراسلامی سایه افکنده است به طوری که هیچ قدرتی به خود اجازه دست درازی به ایران اسلامی را نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «احسان عباسپور» امروز (سه‌شنبه ۱۲ بهمن) در آئین ورود نمادین حضرت امام خمینی (ره) در فرودگاه بین المللی مرحوم آیت الله جمی (ره) آبادان که همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر و چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب برگزار شد اظهار کرد: امروز هیچ قدرتی به خود اجازه دست درازی به ایران اسلامی را نمی دهد.

 

سرپرست فرمانداری ویژه آبادان افزود: نهال کوچکی که در سال ۵۷ به دست معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) کاشته شد، امروز به درخت تنومندی تبدیل شده که از فلسطین و لبنان و سوریه تا پاکستان و افغانستان و عربستان و یمن و تمام دنیا سایه افکنده و ریشه دوانده است.

 

وی تصریح کرد: گرچه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، صدام با تحریک غرب و با کمک بسیاری از کشورها به ایران اسلامی حمله کرد، اما امروز قوی‌ترین کشورهای دنیا به خود اجازه کوچکترین تعرضی به مرزهای کشورمان را نمی دهند و این اتفاق را مدیون و مرهون انقلاب اسلامی ایران هستیم.

 

عباسپور با بیان اینکه امام (ره) این انقلاب را در اختیار مردم قرار داد و آنها هم انصافا دین خودشان را ادا کردند ادامه داد: امروز نوبت ما مدیران انقلاب اسلامی است تا نسبت به مردم ادای دین کرده و در کنار هم تلاش کنیم و بتوانیم در پاسداری از انقلاب اسلامی در محضر مردم ولایتمدار این انقلاب رو سفید باشیم.

 

نواختن زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه پروین اعتصامی آبادان، برگزاری مسابقه تیراندازی و آمادگی جسمانی در یادمان شهدای دشت ذوالفقاری در میان پاسداران تیپ امام صادق (ع) استان بوشهر، نیروی دریایی سپاه، دریابانی ناجا و مرزبانی ناجا نبز از دیگر برنامه های نخستین روز از ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان بود.

 

کد خبر 1143835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha