مدارس طرح تحقیقاتی در خصوص چگونگی شکل‌گیری انقلاب انجام دهند

رفیعی گفت: جهت پاسخگویی به سؤالات دانش‌آموزان در خصوص چرایی و چگونگی پیروزی انقلاب، باید در مدارس طرح تحقیقاتی در این خصوص انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «مهدی رفیعی» امروز (سه‌شنبه ۱۲ بهمن) در آیین نواختن زنگ انقلاب در مدرسه حجاب ناحیه ۳ اهواز، دهه فجر را فرصتی برای تفکر بیشتر در خصوص پدیده انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای آن دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی را بخشی از هویت ملت ایران است.

 

مدیرکل دفتر استاندار خوزستان با بیان اینکه باید در خصوص انقلاب اسلامی و چگونگی شکل‌گیری آن مطالعه کرد: جهت پاسخگویی به سؤالات دانش‌آموزان در خصوص چرایی و چگونگی پیروزی انقلاب، باید در مدارس طرح تحقیقاتی در این خصوص انجام شود.

 

وی با اشاره به اینکه بعد از پیروی انقلاب اسلامی، توطئه‌های مختلفی از سوی دشمنان جهت ضربه زدن به کشور انجام شد اما هیچ یک به موفقیت نرسید و خنثی شد اضافه کرد: هدف شهدا، رهبری و مردم استقلال بود، در حالی که دشمنان از آنجا که به دنبال غارت منابع خاورمیانه هستند، با این استقلال موافق نیستند.

 

«کوروش مودت» نیز با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با حضور تمام اقشار به پیروزی رسید عنوان کرد: این انقلاب با اندیشه مردم سالاری و بدون وابستگی به بیگانگان مسیر خود را آغاز کرده و عنچنان این راه را ادامه می‌دهند.

 

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان ابراز کرد: امروز دانش‌آموزان ما در عرصه‌های علمی از جمله نانو و در سایر رشته‌ها پیشرفت‌هایی داشته‌اند که بر کسی پوشیده نیست.

 

وی با اشاره به اینکه پیامدهای انقلاب، شکوفایی و رشد نسل جوان و دانش‌آموزان و اندیشمندان بود تصریح کرد: امروز درست است که با مسائل اقتصادی روبه‌رو هستیم اما در دنیا، جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت بزرگ مدنظر و تعیین‌کننده است.

 

مودت با بیان اینکه این سرزمین که زمانی در بسیاری از زمینه ها به بیگانگان وابسته بود اینک خود صادرکننده و تولیدکننده بسیاری از کالاها و خدمات است  تاکید کرد: در دنیای امروز ایران به عنوان یک قدرت بزرگ شناخته شده که این افتخار به برکت انقلاب اسلامی حاصل شده  است.

 

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان ما در راستای گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین به سمت تربیت تمام ساعتی پیش می‌روند یاد آور شد: هم بیاینه گام دوم و هم سند تحول بنیادین، راهبرد اساسی نظام آموزشی هستند.  

 

کد خبر 1143857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha