اسلام به عدالت و پیشرفت علمی و فرهنگی نیاز دارد

حجت‌الاسلام سیلاوی با بیان اینکه اسلام به عدالت، پیشرفت علمی و فرهنگی نیاز دارد گفت: در جمهوری اسلامی ایران باید اختلاس‌گران و متخلفان محاکمه و با آنها برخورد جوی شود؛ حکومت باید بین اسلام و مسلمانان با کافر و مستکبر فرق بگذارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام حمید سیلاوی» امروز (سه شنبه ۱۲ بهمن ماه) در آئین ویژه برنامه نواخته شدن زنگ انقلاب که به مناسبت آغاز ایام دهه فجر در دبیرستان شهید باهنر شهر چوئبده برگزار شد، ضمن تبریک و گرامیداشت ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی اظهار کرد: امام خمینی (ره) بعد از ۱۷ سال تبعید به کشورهای مختلف به دلیل مبارزاتی که با حکومت دست نشانده شاه و آمریکا داشت در همچین ایامی وارد ایران شدند.

 

امام جمعه شهر چوئبده با بیان اینکه اسلام به عدالت، پیشرفت علمی و فرهنگی نیاز دارد افزود: در جمهوری اسلامی ایران باید اختلاس‌گران و متخلفان محاکمه و با آنها برخورد جوی شود؛ حکومت باید بین اسلام و مسلمانان با کافر و مستکبر فرق بگذارد.

 

وی خطاب به دانش آموزان تصریح کرد: باید در تفکرات‌مان بین انقلاب اسلامی و مسئولان فرق بگذاریم؛ اندیشه ای که امام آورد و آرمان هایی که ایشان دنبال می کرد، یعنی عدالت برای همه؛ منظور ایشان از همه یعنی همه مردم از امکانیات و رفاه برخوردار باشند.

 

حجت‌الاسلام سیلاوی در بخش دیگری از سخنان خود آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی را قرآن و اهل بیت (ع) عنوان کرد و ادامه داد: از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان و قدرت های باطل با نظام اسلامی دشمنی کردند و صدام و منافقین را به جان ایران اسلامی انداختند تا با به راه اندازی هشت سال جنگ کشور و اسلام را نابود کنند، اما جوانان برومند ما در مقابل حملات بعثی ها مقاومت و ایستادگی کردند و نگذاشتند یک وجب از خاکمان به دست دشمن بیفتد.

 

وی با بیان اینکه دشمن پس از صدام، داعش را آورد و تربیت کرد و اکنون نیز در حال ساماندهی مجدد آنها هستند تا بتوانند نقشه های شوم را برای ایران اسلامی اجرایی کنند یاد آور شد: خوشبختانه مردم مسلمان جهان بیدار شدند و می فهمند چه کسانی در راستای انزوای اسلام هستند و چه کسی خودش را برای اسلام فدا می کند.

 

کد خبر 1143866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha