تبعیت از ولایت فقیه و حفظ وحدت، لازمه حراست از انقلاب اسلامی است

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: لازمه حراست از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی، تبعیت از ولایت فقیه و حفظ وحدت در کشور است.

حجت الاسلام دکتر محمد ملک زاده در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: در طول چهل و سه سال از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، دشمن به انواع و اقسام حربه ها و ترفندها و توطئه ها دست زدند تا بلکه این نظام اسلامی را ساقط و بلکه تضعیف کنند اما به حول و قوه الهی و در سایه هدایت های امامین انقلاب و حفظ وحدت و هوشیاری مردم به جایی نرسیدند.

 

وی افزود: البته ما در طول این سال ها مشکلات و فراز و نشیب های بسیاری در عرصه ها و ساحت های مختلف داشته ایم به خصوص در عرصه جنگ نرم و مسایل اقتصادی، فرهنگی و رسانه ای که امروز بیشترین تمرکز دشمن در این عرصه ها و زمینه هاست.

 

وی همچنین گفت: قدردانی نسبت به نعمت بی نظیر انقلاب و نظام اسلامی از یکسو و هوشیاری نسبت به توطئه های دشمن از سوی دیگر وظیفه امروز همه ماست به خصوص کسانی که دل در گروی ارزش های والای انقلاب اسلامی دارند، رسالت مهم تری نسبت به دیگر اقشار جامعه برعهده دارند.

 

عضو انجمن مطالعات سیاسی حوزه علمیه قم گفت: اگر می خواهیم که از انقلاب اسلامی و ارزش ها و آرمان های والای آن به درستی دفاع کنیم، لازمه اش نخست ولایت مداری و تبعیت از مقام معظم رهبری و ثانیاً حفظ و تقویت وحدت و انسجام در داخل کشور است.

 

وی همچنین افزود: ایام الله دهه مبارک فجر بهترین فرصت است برای تجدید عهد با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای والامقام تا در این مسیر که منتهی به دولت عصر ظهور می شود، ان شاءالله ثابت قدم و استوار باقی بمانیم.


 

کد خبر 1143872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha