اصحاب رسانه جریان ساز فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه هستند

حجت الاسلام منتج با اشاره به اینکه رسانه ها با توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید نسبت به تحقق این امر مهم حضور پررنگ داشته باشند گفت: اصحاب رسانه جریان ساز فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام منتج» طی نشست با مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز که مصادف با دهه فجر برگزار شد گفت: عصر کنونی را به درستی عصر رسانه معرفی می کنند چرا که جایگاه رسانه در این عصر بسیار ویژه است. 

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز افزود: تحقق فرمایشان رهبرمعظم انقلاب از جمله مسائل مرتبط با امر به معروف است که باید در جامعه تبیین و ترویج شود. 

 

وی با اشاره به اهمیت پیاده سازی امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد: رسانه ها با توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید نسبت به تحقق این امر مهم حضور پررنگ داشته باشند. 

 

وی ادامه داد: رسانه ها با در نظر گرفتن اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر زمینه تحقق مطالبات مردمی و تعالی جامعه را می توانند فراهم کنند. 

 

منتج با بیان اینکه بهره مندی از روحیه خودباوری و مطالبه گری در میان اصحاب رسانه عنوان کرد: اصحاب رسانه جریان ساز فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه هستند. 

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز خاطرنشان کرد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر عناصر و کارکردهای ویژه ای دارد که هر کدام در قالب رسانه قابل تأمل است.

 

 

کد خبر 1143880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha