بچه های مسجد امام حسین (ع) فارسان میزبان مراسم یوم الله ۱۲ بهمن بودند

بابایی گفت: همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن مراسم یوم الله ۱۲ بهمن انقلاب اسلامی با همکاری و مشارکت کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا (ع) در مسجد امام حسین (ع) فارسان برگزار شد.

«یاسر بابایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن مراسم یوم الله ۱۲ بهمن انقلاب اسلامی با همکاری و مشارکت کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا (ع) در مسجد امام حسین (ع) فارسان برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «سیدالشهدا (ع)» مسجد امام حسین (ع) فارسان ادامه داد: همزمان با دوازدهم بهمن ماه، مراسم چهل و سومین سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، با حضور مسئولین و جمعی از مردم، و با همکاری و مشارکت اعضای کانون آغاز شد.

 

وی ابراز کرد: در این مراسم باشکوه و رأس ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه و هم زمان با ورود امام راحل به میهن اسلامی، زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی نیز نواخته شد.

 

بابایی اظهار داشت: شرکت کنندگان در این مراسم با در دست گرفتن پرچم جمهوری اسلامی و بانگ «الله اکبر»، «خامنه ای رهبر» آغاز چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «سیدالشهدا (ع)» مسجد امام حسین (ع) فارسان ادامه داد: این مراسم همانند سال‌های گذشته با رژه موتور سواران در هوای سرد برفی آغاز شد و نواخته شدن زنگ انقلاب و پخش سرودهای انقلابی توسط نوجوانان کانون فرهنگی هنری «سیدالشهدا (ع)» از دیگر برنامه ‌ها بود.

 

وی با تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و تسلیت ارتحال حضرت آیت الله صافی گلپایگانی (ره) گفت: با ورود امام راحل، انقلاب اسلامی گام مهم خود را در تحقق تمدن نوین اسلامی در چنین روزی رقم زد.

 

کد خبر 1143896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha