مدارس تمامی شهرستان‌های خراسان جنوبی مجازی شد

براساس تصمیم گیری ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا از چهارشنبه (۱۳ بهمن) آموزش در تمامی پایه های تحصیلی و در تمامی شهرستان‌های خراسان جنوبی به صورت غیر حضوری و مجازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، هشتاد و دومین جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا شامگاه ( 12 بهمن) در استانداری خراسان جنوبی تشکیل و در خصوص موضوعات مختلف مقابله با این ویروس منحوس تصمیم گیری شد.

 

مهمترین مصوبه این ستاد در خصوص تعطیلی مدارس بود که به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، با توجه به شیوع انفجاری این ویروس در استان و چرخش آن در برخی مدارس، با تصویب اعضای ستاد، مدارس تمامی شهرستان های خراسان جنوبی به مدت دو هفته تعطیل و آموزش به صورت مجازی دنبال خواهد شد.

 

همچنین در این ستاد مصوب شد که دانشگاه های استان تا پایان بهمن ماه به صورت غیر حضوری و مجازی تدریس در آنها صورت گیرد.

 

سومین مصوبه جلسه ستاد مقابله با کرونا خراسان جنوبی در خصوص الزام کارکنان دولت به تزریق دز سوم واکسن کرونا بود که مقرر شد توسط علوم پزشکی بیرجند و مدیران دستگاههای اجرایی موضوع دنبال شود.

 

همچنین به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی بیرجند مصوب شد که برای کاهش تعداد مراجعان به مراکز انجام آزمایش، افراد دارای علائم بیماری کرونا می توانند با مراجعه به پزشکان متخصص عفونی و داخلی برگه مرخصی ئنج روزه ای را جهت استراحت در منزل دریافت کنند و همین برگه برای ادارات قابل قبول خواهد بود و نیاز به داشتن برگه آزمایش کرونا نیست.

 

آخرین مصوبه ستاد در خصوص برنامه های دهه فجر و مراسم ها بود که مقرر شد فرمانداران، دانشگاه علوم پزشکی و دستگاه متولی مراسم ها در هر شهرستانی نسبت به نحوه برگزاری و یا عدم برگزاری مراسم ملی و مذهبی در آن شهرستان تصمیم گیری کنند.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1143904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha