زاهدان صاحب  آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای قیچی و طلا شد

همزمان با ایام دهه فجر، آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای قیچی و طلا در زاهدان افتتاح و راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان، رئیس و معاون اتحادیه صنف ارایشگران،  آیین افتتاحیه آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای قیچی وطلا برگزارشد.

 


جلیل شهریاری در حاشیه آیین افتتاحیه این آموزشگاه با بیان  اینکه اشتغالزایی  با توانمندسازی نیروی انسانی زیر سایه آموزش های مهارتی میسر می گردد افزود:رشد و توسعه هرجامعه در گرو عواملی از جمله نیروی انسانی ماهر و متخصص آن می باشد،به عبارت دیگر منابع انسانی از ثروت های جوامع بشمار می آیند که استفاده از آنان در عرصه های مختلف،علاوه بر ارتقای بهره وری رشد و شکوفایی اقتصادی را در پی خواهد داشت.

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان وبلوچستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت:ارائه آموزش های تخصصی و مهارتی بصورت عملی  و کارگاهی از اهمیت بالایی در توانمندسازی منابع انسانی برخوردار است و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بعنوان متولی آموزش های غیر رسمی عهده داراین مهم است که در کنار این سازمان بخش خصوصی در این وظیفه خطیر مشارکت می نمایند و انتظارمی رود از سوی همه دستندرکاران مورد حمایت های لازم قرارگیرند.

 

این گزارش می افزاید:آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای قیچی و طلا  پس از کسب مجوز های لازم ازسوی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در رشته های آرایش و پیرایش مردانه  جهت ارائه آموزش های مهارتی به مردم شریف استان آغاز به کار نمود.

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان وبلوچستان با بیان اینکه جوانان زمان انقلاب توانستند با نیروی اراده یک کار جهادی انجام دهند و12بهمن 57 را ثبت کنند گفت:امروزه با مشکلات اقتصادی ، این جوانان هستند که میتوانند با رفتن به سمت کار و اشتغالزایی به راحتی با کمک ما مسئولین موانع را از بین ببرند.

 

گفتنی است این اموزشگاه به مساحت ۱۶۰ متر مربع دارای ظرفیت آموزشی ۱۰ نفر ،در هر دوره و امکان ارایه آموزش در ۴ تایم زمانی در دو شیفت صبح و عصر و هر دوره آموزشی ۳ ماه و جمعا تعداد ۴۰ نفر در سه ماه و با ظرفیت سالانه تربیت نیروی ماهر حدود ۱۶۰ نفر می باشد.


این اموزشگاه نیز در خیابان بهشتی 19 شهرستان زاهدان مستقر است و جوانان جویای شغل می توانند با اموزش در این اموزشگاه به راحتی به یک شغل پایدار برسند .

کد خبر 1143905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha