دهه فجر تثبیت ارزش ها و آرمان های انقلاب است

حجت الاسلام خاص امیری، گفت: دهه فجر تثبیت ارزشها و آرمان های انقلاب است که بخش عظیمی از تاریخ جمهوری اسلامی ایران را به شمار می رود و دشمنان چشم دیدن دستاوردهای انقلاب اسلامی را ندارند و ما نباید اجازه دهیم این اقدامات ضعیف جلوه داده شود.

حجت الاسلام محمد رضا خاص امیری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، گفت: دهه فجر فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب است که در طول تاریخ انقلاب به دست آورده ایم .

 

 

امام جمعه صحنه افزود: دشمنان به دنبال این هستند دستاوردهای جمهوری اسلامی به نوعی ضعیف جلوه دهند ولذا بخش عظیم ناامیدی که در بین مردم ما هست ناشی از عدم شفاف سازی و معرفی دستاوردهای انقلاب می باشد.

 

 

وی خاطر نشان کرد: شرایط سخت معیشت با وجود تحریم‌های ناجوانمردانه نتوانست ملت بزرگ و مقاوم ایران اسلامی را از پایبندی به ارزش‌های بی‌بدیل انقلاب اسلامی بازدارد.

 

 

حجت الاسلام خاص امیری تصریح کرد: در واقع دهه فجر سرآغاز و طلوع حقیقت تاریخی «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» بود. بکوشیم تا همواره به پربار شدن درخت انقلاب کمک کنیم و قدر این نعمت بزرگ و شکوهمند را بدانیم.

 

 

امام جمعه صحنه با اشاره به اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور حماسه مردان و زنان باغیرتی ست که از همه چیز خود گذشتند تا کشور را از لوس طاغوت و طاغوتیان پاک کنند و نهال نوپای انقلاب را در خاک مقدس این مرز و بوم بکارند اظهار کرد: حال وظیفه ماست که همواره این دهه تاریخی را جشن بگیریم و با مرور تمامی رشادت ها و شجاعت های امام خمینی( ره) و شهدای انقلاب قدر این دهه ارزشمند و این انقلاب را بدانیم.

کد خبر 1143910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha