نماینده ولی فقیه در سیستان‌و‌بلوچستان ارتحال آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت

نماینده ولی فقیه در سیستان‌و‌بلوچستان ارتحال مرجع تقلید بزرگ شیعیان مرحوم آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان‌ و‌ بلوچستان ارتحال مرجع تقلید بزرگ شیعیان مرحوم آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.

 

در پیام تسلیت آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إنا لله و إنا إلیه راجعون
یا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِی إِلى رَبِّکِ راضِیَةً مَرْضِیَّةً فَادْخُلِی فِی عِبادِی وَ ادْخُلِی جَنَّتِی

خبر ارتحال مرجع عالیقدر جهان تشیع، مجتهد نستوه، عالم بصیر، استاد گران‌سنگ و شخصیت ممتاز فقهی و مدافع غیور حریم اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام)، حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی (اعلی الله مقامه فی الجنه) موجب تألم و تأسف گردید.
این عالم بزرگ و فقیه برجسته با دلی مالامال از عشق به معبود و مهیای خدمت خالصانه بر آستان ملائک پاسبان حضرت ولی عصر(ارواح العالمین له الفدا)، عمر پربرکت و شریف خویش را برای غوص در معارف عمیق الهی، تألیف ده‌ها اثر فاخر علمی؛ ترویج علوم دینی و تربیت صدها محقق صرف نمود.
وجود مبارک ایشان سرشار از نُصح و دلسوزی برای جهان اسلام بوده و فقدان ایشان در عالم بدون شک ثلمه‌ای جبران‌ناپذیر خواهد بود.
اینجانب با نهایت تاسف این مصیبت بزرگ را به حضرت ولی‌عصر(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف)، مقام معظم رهبری، امت مسلمان، حوزه‌های علمیه، شاگردان و دلدادگان به این شخصیت برجسته و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه احدیت برای آن مرحوم حشر با پیامبر اکرم و اهل بیت عصمت و طهارت(صلوات الله علیهم أجمعین)، رحمت و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان گرامی صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

کد خبر 1143911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha