نرم‌افزار نقشه راه در بیرجند رونمایی شد

نرم‌افزار نقشه راه (بیانیه گام دوم انقلاب) که با همت دانشجویان بسیجی دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی طراحی شده است، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام«محمدرضا محمدی» امروز (۱۳ بهمن) در مراسم رونمایی و دیدار گروه تولید نرم‌افزار نقشه راه (بیانیه گام دوم انقلاب) با نماینده ولی فقیه در استان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به تعبیر امام خمینی(ره) معجزه قرن بود که مردم با حضور در صحنه و پیروی از فرامین امام راحل انجام دادند و انفجار نور را محقق کردند که امروز موجب روشنایی جهان اسلام و مظلومان جهان شد.

 

امام جمعه طبس گفت: انقلاب ایران اسلامی ام القرایی برای بشریت و مقابله با مستکبران عالم شده و امید را در مظلومان برای مقابله با مستکبران ایجاد کرده است و هر روز نشانه های افول و ضعف نظام سلطه را بیشتر شاهدیم و امیدواریم با وحدت کلمه و دین و ایمان راسخ و ولایتمداری و ولایت‌پذیری که از مولفه‌های پیروزی و تداوم انقلاب است، بتوانیم وظیفه خود را ادا کنیم و انقلاب اسلامی زمینه ساز تمدن جهانی حضرت حجت(عج) باشد.

 

وی با اشاره به تولید نرم‌افزار نقشه راه (بیانیه گام دوم انقلاب) در استان، بیان کرد: در این نرم‌افزار به موضوعاتی بیانیه گام دوم انقلاب پرداخته شده است که امروز همزمان با دهه فجر رونمایی می شود.

 

«محمدصادق رخ افروز»، دبیرکارگروه تولید نرم‌افزار نقشه‌ی راه در ادامه گفت: این نرم افزار توسط دانشجویان بسیجی دانشگاه فرهنگیان استان در مدت یک سال آماده شده با هدف آشنایی دانشجو معلمان و دانش آموزان و سایر اقشار با بیانیه گام دوم انقلاب است.

 

وی به نقش نهادهای حامی نرم افزار اشاره کرد و افزود: آستان مقدس حسین بن موسی الکاظم(ع) کمک های ویژه در تولید نرم‌افزار، برگزاری کلاس های مشاوره و اهدای جوایز و همچنین آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه انعقاد تفاهم‌نامه برای جوایز و گواهی پایان دوره و صدا و سیما نیز در انعکاس خبری همکاری داشتند.

 

رخ افروز بیان کرد: تاکنون ۷۷۴ نفر در دوره های آموزشی مبتنی بر این نرم افزار شرکت کردند.

 

 

کد خبر 1143968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha