آغاز به کار پویش پرچم افتخار در شهرستان سقز

پویش پرچم افتخار به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر انقلاب در شهرستان سقز آغاز به کار کرد.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: پویش «پرچم افتخار» در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با هدف گرامیداشت خاطره شهیدان پیشگام اقتدار ایران با مشارکت جوانان و نوجوانان کانون های فرهنگی هیئات مذهبی در شهرستان سقز  آغاز بکار کرد.

 

 

وی گفت: همزمان با فرارسیدن هفته انقلاب با استفاده از آذین بندی پویش پرچم و سرود افتخار  در سقز  آغاز به کار کرده که با مشارکت اصحاب رسانه، مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان پرچم جمهوری اسلامی در شهر، روستا، کانون‌های فرهنگی ، منازل، مدارس برای گرامیداشت خاطره ایام الله دهه فجر به اهتزاز در آمده است.

 

 

حجت‌الاسلام رازیانی افزود: با توجه به فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و با تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای تقویت روحیه امیدآفرینی و نشاط اجتماعی ۲ پویش ملی پرچم افتخار و سرود افتخار طراحی‌شده است.

 

 

وی اذعان داشت: جوانان و نوجوانان برای شرکت در پویش پرچم افتخار و درخواست هدیه پرچم عدد یک، برای ارسال عکس و فیلم‌های نصب پرچم در سر در خانه‌ها عدد ۲ و همچنین برای مشارکت در سرود افتخار عدد سه را به شماره  ۳۰۰۰۲۱۲ ارسال کنند.

 

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز اظهار داشت: دهه فجر مفسر انقلاب ایران است و فرصت مناسبی برای تبیین و معرفی ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی به دنیا است.

 

 

حجت الاسلام رازیانی گفت :دیدار با خانواده شهدا، برگزاری جشن انقلاب، برگزاری محفل انس با قرآن کریم، برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی، از جمله برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی سقز به مناسبت دهه مبارک فجر است.

کد خبر 1143989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha