جهت گیری های حرکت های جهادی باید به سمت تقویت معنویت باشد

غلام زاده گفت: جهت گیری های تشکیلاتی در حرکت های جهادی باید به سمت تقویت معنویت باشد زیرا معنویت یک ارزش اصولی و پایه ای است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «رضا غلام زاده»، امروز (چهارشنبه 13 بهمن) در جمع مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های استان فارس گفت: حرکت های جهادی موجب تربیت نیروی مجموعه وسیعی از مدیران جهادی در تراز انقلاب اسلامی می شود.

معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی کشور افزود: حرکت های جهادی، ولایی، منسجم، مردمی و فراگیر در میان آحاد بسیجیان، مراکز علمی و فرهنگی کشور و ملل مسلمان هستند که در جهان اسلام نیز الهام بخش هستند.

وی اضافه کرد: جهت گیری های تشکیلاتی در حرکت های جهادی باید به سمت تقویت معنویت باشد زیرا معنویت یک ارزش اصولی و پایه ای است.

غلام زاده تاکید کرد: فلسفه اصلی تشکیل گروه های جهادی، بسیج کردن تمام ظرفیت ها در راستای آرمان های انقلاب است و حرکت های جهادی مبتنی بر بیانات امامین انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دارای ماموریت ها و رسالت های مهم و بزرگی است که جهادگران خود را ملزم به انجام آن می دانند.

وی ادامه داد: برای سازماندهی افراد علاقمند به خدمت به کشور و انقلاب در قالب حرکت های جهادی تلاش می شود و دستیابی به آرمان های متعالی انقلاب اسلامی، نیازمند تربیت انسان های مومن، بصیر، کارآمد و جریان ساز است.

غلام زاده تصریح کرد: حرکت های جهادی با تداوم ارتباط با افراد توانمند می شوند و بسترسازی نقش آفرینی تخصصی و ارائه خدمات وسیع تر، موجب ایجاد شبکه بزرگ اجتماعی مومنان جهادی و تربیت مجموعه وسیعی از مدیران جهادی در تراز انقلاب اسلامی می شود.

کد خبر 1144018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha