آمریکا و اسرائیل دشمن واقعی مسلمانان هستند

رهبرانصارالله یمن با اشاره به اینکه آمریکا و اسرائیل دشمن واقعی مسلمانان هستند و از مشکلات ملت در راستای تحقق منافع خود سوء استفاده می کنند، گفت: ما باید با هم متحد باشیم و تسلیم بیگانگان نشویم.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المنار، سید عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن در دیدار با هیئت های قبیله ای از شیوخ، رجال و فرزندان قبایل خب، الشعاف، الیتمه، ودهم در استان الجوف و قبایل العبدیه در مآرب بر اهمیت اطمینان از امنیت و ثبات و حاکمیت تفاهم و برادری میان مردم استان جوف تاکید کرد و خواستار اصلاح عمومی در این استان شد.

 

 

 

وی در ادامه بر  همکاری بین طرف رسمی و مسئولان برای حل مشکلات مردم تاکید و تصریح کرد: دشمنان در چند عنوان تلاش می کنند تا مردم کشور را از هم جدا کرده و در بین آنها اختلاف ایجاد کنند.

 

الحوثی تأکید کرد که آمریکایی‌ ها و اسرائیلی‌ ها دشمن واقعی مسلمانان هستند و به دنبال سوء استفاده از مشکلات مردم در راستای تحقق منافع خود هستند و اسرائیل و متحدانش ملت یمن را دشمن مشترک خود می ‌دانند.

 

رهبر انصارالله در ادامه به سفر دو روز پیش رئیس رژیم صهیونیستی به امارات اشاره کرد و گفت: این پرواز از آسمان عربستان صورت گرفته است و اسحاق هرتزوگ رئیس اسرائیل به امارات سفر کرده و عربستان حریم هوایی خود را به روی او باز کرده است و این درحالی است که حریم هوایی خود را به روی ملت یمن بسته است.

 

وی همچنین به بمباران زندانی در صعده از سوی ائتلاف سعودی اشاره کرد و گفت: چند روز پیش دشمن با حمله به زندانی در صعده جنایتی به صورت عمدی مرتکب شد، هر چند که سازمان ملل و سایر نهادها از محل زندان این موضوع آگاه بودند.

 

الحوثی گفت: محاصره مردم یمن جرم است، زیرا رنج زیادی را متحمل شده اند و ما باید در یک صف واحد بایستیم و در برابر این اقدامات مقابله کنیم و تسلیم بیگانگان نشویم.

کد خبر 1144026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha