بهره برداری از چهار پروژه کشاورزی کازرون به مناسبت دهه فجر

رشیدی گفت: چهار پروژه کشاورزی کازرون در دهه فجر با ۱۶۱ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شده و به بهره ‌برداری می‌ رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمید رشیدی»، امروز (چهارشنبه 13 بهمن) با تبریک دهه مبارک فجر به خبرنگاران گفت: چهار پروژه کشاورزی کازرون در دهه فجر با 161 میلیارد ریال اعتبار افتتاح شده و به بهره ‌برداری می‌ رسد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون افزود: این پروژه‌ ها در زیربخش‌ های آب و خاک، دام و صنایع تبدیلی از محل اعتبارات استانی، تسهیلات «کارا» و آورده شخصی به بهره برداری می رسند.

وی اضافه کرد: کانال آب بر قنات سویس به طول 130 متر، یک واحد سرد خانه بالای صفر به ظرفیت سه هزار و 400 تن در روستای «سید حسین» و 2 واحد دامداری گوساله پرواری به ظرفیت 200 راس در روستای «ملای بلوط» از پروژه های بخش کشاورزی کازرون سات که در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسند.

رشیدی تاکید کرد: «جهاد کشاورزی، پشتیبانی از تولید و اقتدار غذایی»، شعار محوری امسال دهه فجر وزارت جهاد کشاورزی است و با افتتاح و بهره برداری از این پروژه ها در کازرون برای 20 نفر اشتغال زایی شده و  60 خانوار از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

مدیر جهاد کشاورزی کازرون اعلام کرد: در سال های اخیر تغییرات وسیع و گسترده‌ ای با اجرای پروژه ‌های متعدد و اعطای تسهیلات در بخش کشاورزی کازرون ایجاد شده که موجب رونق و رشد اقتصادی بخش کشاورزی این شهرستان شده است.

کد خبر 1144044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha