كشف مواد مخدر از ۳ كوله پشتي

شاهوردی گفت: مأموران پليس در بازرسي از سه كوله پشتي قاچاقچیان مواد مخدر، ۷۸ كيلو و ۳۰۰ گرم ترياك در شهرستان بیرجندكشف كردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ «غلامرضا شاهوردي» امروز (۱۶ بهمن) به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی هنگام کنترل محورهای فرعی شهرستان بیرجند به سه عابر پیاده که در تاریکی شب در حال تردد بودند مشکوک شدند و به آنان دستور ایست دادند.

 


وي افزود: عابران پیاده با مشاهده پلیس و رها كردن كوله ها اقدام به فرار كردند كه با تلاش مأموران در نهایت يك متهم دستگیر و 2 متهم با استفاده از تاریکی شب متواری و از دید مأموران خارج شدند.

 


رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی با بيان اين كه عمليات پليس براي دستگيري متهمان متواري شده ادامه دارد، تصریح کرد: مأموران در بازرسي تكميلي از كوله پشتي های رها شده، 78 كيلو و 300 گرم ترياك كشف کردند.

 


سرهنگ شاهوردي با اشاره به این که متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد؛ خاطر نشان كرد: برخورد نيروي انتظامي با سوداگران مرگ و قاچاقچيان مواد مخدر قاطع و بدون اغماض خواهد بود و پلیس اجازه جولان و سركشي به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نخواهد داد.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1144053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha