۳ پروژه در شهرستان طبس افتتاح شد

همزان با دومین روز از دهه مبارک فجر سه پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، امروز (13 بهمن) همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر با حضور «علی اکبر رحیمی» معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس سه پروژه در این شهرستان به بهره برداری رسید.

 

این سه پروژه با 117 میلیارد و 800 میلیون ریال به بهره برداری رسیده است که شامل افتتاح سردخانه، روکش آسفالت سر دمحور شریانی طبس و روکش ماسه آسفالت محور شریانی این شهرستان است.

 

جهت افتتاح سردخانه ۱۳۰ تُنی مواد غذایی از محل اعتبارات قانون حمایت از اشتغال روستایی و عشایری اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال جهت ایجاد اشتغال برای ۶ نفر هزینه شده است.

 

افتتاح روکش آسفالت سرد محور شریانی طبس-یزد به طول ۱۰ کیلومتر نیز یکی دیگر از پروژه های افتتاحی دومین روز از دهه مبارک فجر در این شهرستان بود که برای به بهره برداری رسیدن آن اعتباری بالغ بر یکصد میلیارد ریال هزینه شده است.

 

گفتنی است؛ روکش ماسه آسفالت محور شریانی طبس به طول پنج کیلومتر با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال نیز در دومین روز از دهه مبارک فجر در این شهرستان به بهره برداری رسد.

کد خبر 1144066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha