تحقق اقتصاد مقاومتی از مهمترین برنامه های بسیج سازندگی است

محترمی گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی از مهمترین برنامه های بسیج سازندگی است.

«امید محترمی» با اشاره به افتتاح نمایشگاه محصولات صندوق های قرض الحسنه اشتغالزایی بسیج سازندگی درخمین به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این نمایشگاه با هدف به نمایش گذاشتن دستاوردهای و اقدمات مهم بسیج در بخش های مختلف به نمایش در آمده است.

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی با اشاره به این تحقق اقتصاد مقاومتی از مهمترین برنامه های بسیج سازندگی است که در این راستا ایجاد بستر لازم برای نقش آفرینی مردم در اقتصاد و مردمی کردن اقتصاد دنبال می شود و تلاش میکنیم الگویی جامع در این خصوص به ماندگار بگذاریم.

 

وی ایجاد صندوق های قرض الحسنه مردم محور را از اقدامات مهم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و ادامه داد: در استان مرکزی ۷۲۰ صندوق قرض الحسنه ایجاد شده که دستاورد فعالیت این صندوق ها در طی ۳ سال گذشته ایجاد بیش از ۳ هزار فرصت شغلی در سطح استان است.

 

این مقام مسئول همچنین ادامه داد:۵۰ تعاونی در کنار صندوق ها تشکیل شده و در راستای ایجاد اشتغال فعالیت می کنند.

 

محترمی با بیان اینکه در سال گذشته بسیج سازندگی با پرداخت بیش از ۴۲ میلیارد تومان بیش از ۹۵۰ فرصت شغلی در سطح استان ایجاد کرده است، گفت: ایجاد اشتغال ۱ هزار و ۳۰۰ مورد در سالجاری هدف گذاری شده است.

 

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی ادامه داد: تسهیلات بسیج سازندگی در بیش از ۲۰۰ عنوان عرصه شغلی پرداخت می شود که رویکرد آنها آموزش و توانمند سازی است.

 

وی اضافه کرد: بسیج سازندگی به عنوان خادمین مردم خدمات خود در همه عرصه ها را با حفظ کرامت و منزل ارائه می دهد و الگوی حرکتی بسیج سازندگی مبتنی بر نقش آفرینی مردم است.

 

 

 

کد خبر 1144105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha