تلاش داریم دهه فجر امسال تمامی افراد فاقد بیمه تحت پوشش طرح بیمه رایگان سلامت قرار بگیرند

شیرازی با بیان اینکه تلاش داریم دهه فجر امسال تمامی افراد فاقد بیمه تحت پوشش طرح بیمه رایگان سلامت قرار بگیرند، گفت: این مهم می تواند گامی اساسی درجهت عدالت اجتماعی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌«علی شیرازی» امروز(۱۳بهمن) در نشست اجرای طرح پوشش رایگان بیمه سلامت اقشار آسیب پذیر در مناطق کم برخوردار مازندران در سالن شماره ۲استانداری مازندران ضمن گرامیداشت دهه فجربا بیان اینکه مقام معظم رهبری از دهه فجر انقلاب اسلامی به مثابه آئینه ای یاد کردند که خوردشید اسلام در آن آئینه درخشید و در مطلع این انقلاب شکوهمند خدمت به محرومان و مستضعفین را داریم، اظهار کدر: همه تلاش مدیران دستگاه ها و نهادها باید رفع آلام و مشکلات محرومین و مستضعفین باشد.

 

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه خدمت به محرومان و مستضعفین یکی از شعارهای راهبردی انقلاب اسلامی بوده، اظهار کرد: تلاش داریم این راهبرد مهم در همه عرصه ها محقق شود.

 

وی با بیان اینکه امام راحل تاکید داشتند که به محرومان و زاغه نشینان خدمت کنید، گفت: بیمه شدن محرومان مهم است این قشر ولی نعمت ما محسوب می شوند و قدردان این اقدام بیمه سلامت برای اجرای طرح پوشش بیمه رایگان اقشار کم برخوردار هستیم.

 

شیرازی اظهار امیدواری کرد در 34مرکز که دراستان مازندران راه اندازی شده است نسبت به تحت پوشش قرار دادن حدود 60هزار نفر فاقد بیمه در استان اقدامات مطلوبی را شاهد باشیم.

 

وی با تاکید براینکه باید اقشار آسیب پذیر شناسایی و هرچه زودتر روند بیمه شدن آنها طی شود، گفت: این مهم می تواند گامی اساسی در جهت عدالت اجتماعی باشد.

 

شیرازی تاکید کرد: باید در دهه فجر امسال تمامی افراد فاقد بیمه تحت پوشش بیمه سلامت قرار گیرند.

کد خبر 1144107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha