گشایش نمایشگاه گروهی نقاشی « ردپای قلم » در آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از گشایش نمایشگاه گروهی نقاشی « ردپای قلم » به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت دهه مبارک فجر، دهمین نمایشگاه گروهی «ردپای قلم» با حضور مسئولان و اعضای ستاد دهه فجر در نگارخانه عرفان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل گشایش یافت.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: نمایشگاه «ردپای قلم» مشتمل بر آثار نقاشی ۳۲ هنرجوی آموزشگاه آزاد هنری «فانوس» است که در قالب ۱۴۰ اثر با تکنیک سیاه قلم، طراحی ، مداد رنگی، پاستل و رنگ و روغن با موضوعات طبیعت بی جان، پرتره و حیوانات به سبک رئال به نمایش گذاشته شده است.

ضابطی ادامه داد: این نمایشگاه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری و شورای اسلامی شهر در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دائر شده و از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه به مدت ۱۰ روز در دو نوبت، صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها ۱۶ تا ۲۱ پذیرای بازدید عموم علاقه مندان است.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل بیان داشت: علی رغم شرایط موجود کرونایی روح هنر در وجود هنرمندان زنده است و هنرمندان شهرستان دست از خلق آثار هنری برنداشته و به نشانی پایبندی به نظام و انقلاب اسلامی برای پاسداشت این ایام مبارک آثار هنری خود را به معرض نمایش گذاشتند.


ضابطی خاطرنشان کرد: آموزشگاه آزاد هنری «فانوس» از نخستین آموزشگاه های هنری شهرستان آران و بیدگل با مدیریت «ابوالفضل کمصدا» با سابقه سه دهه فعالیت هنری به کشف و پرورش استعدادهای هنری در حوزه نقاشی پرداخته و توانسته در این زمینه سالانه بیش از ۳۰ هنرجو در زمینه هنر نقاشی پرورش دهد./

کد خبر 1144117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha