۶۰هزار مازندانی فاقد بیمه از بیمه رایگان سلامت بهره مند می شوند

میرزایی با بیان اینکه بین ۵۰تا۶۰هزار مازندرانی بیمه ندارند، گفت: طرح پوشش رایگان بیمه سلامت اقشار آسیب پذیر در مناطق کم برخوردار مازندران به مناسبت دهه فجر آغاز شده و تا به امروز ۱۵۰۰نفر از این تعداد بیمه شدند و این روند با سرعت ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌«محمدرضا میرزایی» امروز(۱۳بهمن) در نشست اجرای طرح پوشش رایگان بیمه سلامت اقشار آسیب پذیر در مناطق کم برخوردار مازندران در سالن شماره ۲استانداری مازندران با بیان اینکه در مازندران نزدیک به 60هزار نفر فاقد بیمه داریم، اظهار کرد: هم اکنون در استان مازندران ۳۴مرکز منطقه آسیب پذیر شناسایی شده است که روند بیمه رایگان مردم کم برخوردار درحال طی شدن است.

 

مدیرکل بیمه سلامت مازندران با بیان اینکه این سازمان تلاش دارد حوزه سلامت را سامان ببخشد، افزود:فرمانداران از 2تا3هفته گذشته با بیمه سلامت استان همکاری های خوبی را برای تحقق این طرح ملی آغاز کرده اند.

 

وی با قدردانی از سپاه، بسیج، بهزیستی، صداو سیما، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره)، هلال احمر، کمیته امداد برای همراهی با دست اندرکاران این طرح، بیان کرد: سازمان بیمه سلامت افتخار می کند که جمعیت اعظمی از مردم استان را به صورت رایگان خدمات بیمه ای ارائه می نمایند.

 

میرزایی با بیان اینکه استان مازندران ۱.۵میلیون نفر بیمه شده دارد که حدود 80درصد آنها بیمه رایگان هستند، افزود: 900هزار نفر از این بیمه شدگان در روستاها هستند و 250هزار نفر بیمه شهری هستند.

 

وی به شرایط سخت اقتصادی امروز اشاره کرد و گفت: پرداخت ها در بیمه سلامت به روز است.

 

میرزایی با بیان اینکه تفاهم نامه ای با وزارت کشور منعقد شده که بیمه رایگان اقشار کم برخوردار استان انجام شود، افزود: فرمانداران با همکاران روسای ادارات بیمه شهرستان ها همکاری خوبی دارند.

 

وی با بیان اینکه بین ۵۰تا۶۰هزار نفر در استان فاقد بیمه هستند، یادآورشد: در چهار روز گذشته ۱۵۰۰نفر از این تعداد بیمه شدند.

 

میرزایی با بیان اینکه 63دفتر پیشخوان و 20اداره بیمه سلامت استان آمادگی دارند تا روند بیمه شدن مردم فاقد بیمه استان را انجام دهند، اظهار کرد: افراد فاقد بیمه تاپایان سال فرصت دارند با مراجعه به دفاتر پیشخوان، ادارات بیمه سلامت شهرستان هاو 34مرکز مناطق آسیب پذیر استان از بیمه رایگان سلامت بهره مند شوند.

کد خبر 1144126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha