ترویج و گفتمان سازی فریضتین امربه معروف و نهی از منکر ضروری است

حجت الاسلام حقیان با اشاره به اهمیت ترویج و گفتمام سازی فریضتین امر به معروف و نهی از منکر، گفت: وظیفه مسئولان شوراهای امر به معروف و نهی از منکر نهادینه سازی و گفتمان سازی فریضتین امر به معروف و نهی از منکر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام « رضا حقیان» امروز(۱۳ بهمن) اولین نشست مسئولین روابط عمومی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر نهادها و ادارات استان لرستان اظهار داشت: مسئولین روابط عمومی شوراهای امر به معروف و نهی از منکرادارات و نهادها سه وظیفه مهم  و اساسی دارند .

 

وی افزود: اولین وظیفه مسئولان شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات و نهادها بحث تببین، ترویج، نهادینه سازی و گفتمان سازی فریضتین امر به معروف و نهی از منکر ومصادیق معروف و مصادیق منکرات در محیط های اداری است.

 

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان افزود: این مهم باید با استفاده شیوه های هنری، برگزاری نشست ها و تبلیغات محیطی است.

 

وی افزود: دومین وظیفه مهم و خطیرمسئولین روابط عمومی شوراهای امربه معروف و نهی از منکر اطلاع رسانی دقیق و در سریع ترین زمان ممکن است.

 

حجت الاسلام حقیان ادامه داد: سومین وظیفه روابط عمومی شوراهای امربه معروف و نهی ازمنکر ادارات و نهادهای استان اغنا سازی نسبت به ابعاد و زوایای مختلف فریضتین امر به معروف و نهی از منکر و نفوذ در گروه هدف در ادارات و نهادها ست.

 

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان خاطرنشان کرد:  گردهمایی امروز در راستای تبیین و تشریح این سه وظیفه مهم تشکیل شد و در این راستا از بیانات مدیرکل روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور بهره گرفته شد.

 

وی افزود: همچنین در این گردهمایی از نظرات شرکت کنندگان در این جلسه به خوبی بهره برداری شد.

 

حجت الاسلام حقیان افزود: امیدواریم که این جلسات در راستای ایجاد شناخت کامل، ایجاد  و تقویت باورعمومی در جامعه نسبت به فریضتین امر به معروف و نهی از منکر تداوم داشته باشد.

 

کد خبر 1144148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha