بالندگی و شکوفایی جمهوری اسلامی، مانعی برای سلطه استعماری و قلدری دشمنان است

امام جمعه یاسوج گفت: دشمنان بالندگی و شکوفایی جمهوری اسلامی ایران را مانعی برای سلطه استعماری و قلدری خود می دانند و به همین دلیل اجازه نمی‌دهند ظرفیت‌های بالقوه نظام جمهوری اسلامی ایران بالفعل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج آیت‌الله «سید نصیر حسینی» امروز ( 13 بهمن ماه) در آئین تجلیل (اهدای هدیه ویژه مقام معظم رهبری) از ورزشکار علی پیروج، نایب قهرمان پارالمپیک 2020 توکیو در رشته پرتاب نیزه که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل ورزش و جوانان و مسئول دفتر نماینده بویراحمد، دنا و مارگون برگزار شد، ضمن تبریک دهه فجر و تسلیت ارتحال آیت الله صافی گلپایگانی، از حمایت‌های مقام معظم رهبری و توجه ویژه معظم له نسبت به جوانان، قهرمانان و ورزشکاران تقدیر و تشکر کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در ادامه، گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف حرکت های عظیمی اتفاق افتاد.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر دشمنان ما امروز مشکلات عدیده‌ای بر مردم و انقلاب تحمیل نمی‌کردند، نظامی مقدس جمهوری اسلامی می توانست خدمات ارزشمندتر و بیشتری به مردم ارائه دهد.

 

آیت الله حسینی افزود: اعتقاد داریم نظام اسلامی و الهی ایران ظرفیت‌های بسیاری برای اداره دنیا دارد، زیرا بر اساس احکام الهی بنیان آن بنا گذاشته شده است.

 

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: دشمنان بالندگی و شکوفایی جمهوری اسلامی ایران را مانعی برای سلطه استعماری و قلدری خود می دانند و به همین دلیل اجازه نمی‌دهند ظرفیت‌های بالقوه نظام جمهوری اسلامی ایران بالفعل شود و با انواع و اقسام توطئه ها تلاش می کنند سدی در برابر اهداف و برنامه‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایجاد کنند.

 

وی تاکید کرد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با کودتا، ترور، راه‌اندازی جنگ هشت ساله و تحریم‌های کمرشکن بر علیه نظام و انقلاب اقداماتی انجام دادند، ولی علی‌رغم همه تهدیدها و تحریم هایی که به راه انداختند، انقلاب با قوت و قدرت به مسیر خود ادامه می‌دهد و دایره نفوذ ایران اسلامی هم اکنون همه عالم را فرا گرفته است.

 

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه در حوزه های ورزشی نیز تحول عظیمی اتفاق افتاد، افزود: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در این استان سه سالن ورزشی وجود داشت، ولی هم اکنون ۱۲۰ سالن ورزشی طبق آمار ارائه شده در استان وجود دارد و این نشان می دهد که ظرفیت نظام جمهوری اسلامی بالا بوده و می‌تواند در حوزه‌های مختلف از جمله ورزش خدماتی را ارائه دهد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان از علی پیروج و سایر ورزشکاران که توانستند در عرصه های مختلف ملی و بین المللی نقش آفرینی ‌کنند تقدیر و تشکر کرد.

 

گفتنی است، علی پیروج نایب قهرمان پارالمپیک 2020 توکیو در رشته پرتاب نیزه اهل استان کهگیلویه و بویراحمد، شهرستان دنا و روستای توت‌نده است که توانست در رقابت‌های مهم پاارلمپیک مدال نقره مسابقات را به گردن آویزد و امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان استانی هدیه ویژه مقام معظم رهبری را دریافت کرد.

کد خبر 1144156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha