رژیم های طاغوتی و سلطنتی نتوانستند مطالبات به حق مردم را تامین کنند

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی بر اساس قانون الهی و اسلامی طراحی و بنا شده، گفت: انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف ضرورت تحقق داشت، به دلیل اینکه رژیم های طاغوتی و سلطنتی نتوانستند مطالبات به حق مردم را تامین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» ظهر امروز ( ۱۳ بهمن ماه) در دیدار رئیس و جمعی از مسئولان پایگاه مقاومت بسیج ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک دهه فجر، از تلاش ها و دغدغه های بسیج ادارات که جهت ترویج روحیه انقلابی در ادارات انجام می‌دهند، تقدیر و تشکر کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در ادامه، گفت: انقلاب اسلامی، انقلابی است که ضرورت تاریخی داشت اتفاق بیفتد و این اراده الهی بود که محقق شد.

 

وی با اشاره به اینکه خداوند دل ها و فکرهای مردم را به کمک انقلاب آورد، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران خدمات بسیاری برای ملت و جهان داشته و دارد.

 

آیت الله حسینی یادآور شد: اعتقاد داریم انقلاب با آرمان گرایی، شعار ارزشمند و ظرفیت های خود در ابعاد مختلف، می تواند جهان را مدیریت کند، چون قانون انقلاب، قانون خداست که می تواند حاکم باشد و بشر را به سعادت دنیوی و اخروی برساند.

 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه ساختار انقلاب اسلامی را حکیمانه می‌داند، اذعان کرد: ممکن است کسانی که سواد آنچنانی ندارند یا مغرض هستند در این راستا سخنانی مطرح کنند، ولی کسانی که می فهمند و درک می کنند می دانند که همه اهداف و ساختارها حکیمانه بوده و چیزی نیست که بخواهد در مسیر انسان در ابعاد مختلف مشکل ایجاد کند.

 

وی خاطرنشان کرد: در تاریخ سراغ نداریم کسی که به احکام الهی و اسلامی عمل کرده، انسان بدی شده باشد.

آیت الله حسینی اظهار کرد: اگر جامعه، مردم، حکومت و جهان به احکام الهی عمل کنند، می توانیم ببینیم اتفاقات خوبی در سطح دنیا خواهد افتاد، زیرا خداوند عقل و قدرت را در انسان قرار داد تا بتواند پیام ها را به درستی دریافت کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: اعتقاد داریم آینده جهان و انتهای عالم به دست کسانی می رسد که احکام و قوانین آنها بر مبنای اسلام و قانون الهی بوده، زیرا قانون اسلام و قوانین الهی می تواند عالم را مدیریت کند.

 

وی ضمن تاکید دوباره بر اینکه انقلاب اسلامی بر اساس قانون الهی و اسلامی طراحی و بنا شده، افزود: انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف ضرورت تحقق داشت، به دلیل اینکه رژیم های طاغوتی و سلطنتی نتوانستند مطالبات به حق مردم را تامین کنند.

 

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه نبود عزت و رونق اقتصادی و وجود فقر، فلاکت، گرسنگی، برهنگی و ... فراوان بود، اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی عزت، رفاه، دانش، پیشرفت، توسعه و ... در کشور و جامعه ایران اسلامی به وجود آمد.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه انسان اهل فکر و عاقل نمی تواند دستاوردهای انقلاب را در زمینه‌های مختلف نادیده بگیرد و این دستاوردها در حوزه های مختلف رشد داشته، گفت: این پیشرفت ها علیرغم مشکلاتی که دشمنان در مسیر انقلاب به وجود آوردند حاصل شد و دشمنان تلاش کردند القا کنند که اسلام نمی تواند جامعه را مدیریت کند، با تحریم، فشارهای سیاسی، اقتصادی و بین المللی به دنبال ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی بوده و هستند.

 

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: ظرفیت های نظام به اندازه ای است که با منطق اسلام و انقلاب می تواند کل جهان را به تسخیر درآورد که دشمن به همین دلیل بر علیه انقلاب و نظام توطئه و تحریم تحمیل می کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: دشمنان می بینند که انقلاب شورش و هیجانی در دنیا ایجاد کرده و چون این انقلاب الهی و حامی مستضعفان است، به همین دلیل بر علیه آن توطئه و تحریم وضع می کنند.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه بسیج ادارات باید فعال عمل کنند، افزود: ادارات باید با کار و تلاش جهادی جلوی توطئه‌های دشمنان را بگیرند، نظارت، تحرک و جریان سازی باید وجود داشته باشد و از افراد و اشخاصی که روحیه انقلابی دارند بسیج ادارات باید حمایت‌های لازم را داشته باشند.

 

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه روحیه بسیجی، انقلابی و ولایی باید در ادارات حفظ شود، گفت: نقد، ایراد و اشکال در برخی جاها وجود دارد ولی این که کلیت نظام زیر سوال برابر قابل قبول نیست.

 

 

 

کد خبر 1144199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha