۴۰ درصد اعتبارات شهرداری صدرا به پروژه های عمرانی اختصاص داده خواهد شد

پرنیان گفت: اعتبار شهرداری صدرا در سال آینده ۲۵۰ میلیارد تومان است که ۴۰ درصد این اعتبار به پروژه های عمرانی اختصاص داده خواهد شد و شهر صدرا در حوزه خدماتی ۱۱ سال عقب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «بهزاد پرنیان»، در مراسم بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید کشور از پروژه های در دست اجرای شرکت عمران صدرا گفت: شهر صدرا برای رسیدن به شرایط مطلوب به اعتبار یک هزار و 200 میلیارد تومانی نیاز دارد.

شهردار صدرا افزود: شهرداری صدرا از سال 1389 تاسیس شده و مدیریت این شهر مدت 11 سال در اختیار مجموعه شهرداری بوده است و در سال 1400 با حضور شورای جدید برای جبران کاستی های گذشته و نیازهای زمان حال برای نواقص شهری صدرا مشخص شده که به اعتبار یک هزار و 200 میلیارد تومانی نیاز است.

وی اضافه کرد: اعتبار شهرداری در سال آینده ۲۵۰ میلیارد تومان است که 40 درصد این اعتبار به  پروژه های عمرانی اختصاص داده خواهد شد و شهر صدرا در حوزه خدماتی ۱۱ سال عقب است که به علت سیاست های نامناسب مسئولین گذشته شهر و افزایش جمعیت و رشد فزاینده مسکن در صدرا ایجاد شده است.

پرنیان تاکید کرد: در بحث مسکن باید به اقشار کم درآمد کمک شود و از طرح های اقدام ملی و نهضت ملی در حد توان و اختیارات قانونی حمایت می کنیم و هزینه عوارض را برای طرح های اقدام  نهضت ملی به کمترین میزان رسانده ایم و 65 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

شهردار صدرا تصریح کرد: با توجه به ساخت مجتمع های بلندمرتبه در شهر صدرا استقرار یک دستگاه ماشین نردبان 32 متری آتش نشانی ضروری است و از سرپرست شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید خواستار خرید و اختصاص این ماشین به شهرداری صدرا هستیم.

کد خبر 1144207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha