سامانه فروش اینترنتی کالاهای تنظیم بازار در بیرجند راه اندازی شد

ضیائیان احمدی از راه اندازی سامانه فروش اینترنتی کالاهای تنظیم بازار در بیرجند خبر داد و گفت: مردم از امروز (۱۳ بهمن) می توانند با مراجعه به سامانه شرکت پست استان نسبت به خرید کالای تنظیم بازار اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «وحید ضیائیان احمدی» امروز(13 بهمن) در نشست خبری رونمایی از سامانه فروش اینترنتی کالای تنظیم بازار در بیرجند، اظهارداشت: در گذشته کالاهای تنظیم بازار در کشور به شکلی ارائه می شد که مردم مجبور بودند در صف های طولانی بایستند و این برازنده مردم نجیب ایران اسلامی نبود، در همین راستا اولین برنامه توزیع اینترنتی کالاهای تنظیم بازار در تهران با عرضه مرغ شروع شد و بعد از رضایت رئیس جمهوری از این طرح، تاکید شد که در سایر استان ها هم اجرایی شود.

 

وی با بیان اینکه سامانه فروش اینترنتی کالاهای تنظیم بازار در خراسان جنوبی در حال حاضر فقط در بیرجند فعال خواهد بود و بقیه شهرستان ها در مراحل بعدی قرار دارند، افزود: این طرح با همکاری شرکت پست استان که نیروهای خوبی برای توزیع دارد و از طرفی می توان نظارت کامل بر روی امر توزیع داشت صورت می گیرد.

 

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مردم می توانند برای ثبت سفارش کالای تنظیم بازار به آدرس اینترنتی www.postsam.ir  مراجعه کنند، گفت: در حال حاضر تنها محصول عرضه شده در این سامانه شکر به قیمت بسته 900 گرمی 14 هزار تومان است که هر فرد با یک کد ملی می تواند چهار بسته سفارش دهد و آن را درب منزل و بدون پرداخت هیچ وجهی برای هزینه پستی دریافت کند.

 

ضیائیان احمدی با بیان اینکه در این سامانه قابلیت هایی طراحی شده که بتوان نظارت کامل بر روی توزیع محصولات تنظیم بازار داشت، خاطرنشان کرد: به دنبال توسعه این سامانه و اضافه کردن کالاهای تنظیم بازار دیگری مانند برنج، مرغ، گوشت و حتی حبوبات در این سامانه هستیم که این کالاها با قیمت تنظیم بازار عرضه می شود.

 

وی این را هم گفت که این سهمیه فقط برای عموم مردم است و اصناف مانند قنادی ها از سهمیه تعیین شده خودشان که به طور مستقیم دریافت می‌کنند بهره می‌برند.

 

 

 

کد خبر 1144219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha