لزوم تامین زمین برای احداث کتابخانه مرکزی شیراز

امیری گفت: با استفاده از ظرفیت تمام ادارات و سازمان‌ ها هر چه سریع ‌تر باید مشکل زمین کتابخانه مرکزی شیراز بر طرف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا امیری»، امروز (چهارشنبه 13 بهمن) در جلسه انجمن کتابخانه ‌های عمومی شهرستان شیراز با تبریک ایام دهه فجر گفت: زمین کتابخانه مرکزی شیراز هنوز واگذار نشده است و برخورداری از یک کتابخانه مرکزی برای شیراز به عنوان مهد تمدن، فرهنگ و ادب فارسی نباید به یک آرزو تبدیل شود.

فرماندار شیراز افزود: با استفاده از ظرفیت تمام ادارات و سازمان‌ ها هر چه سریع ‌تر باید مشکل زمین کتابخانه مرکزی شیراز بر طرف شود.

وی در مورد شهرهای فاقد کتابخانه شهرستان شیراز بیان کرد: سال گذشته کتابخانه‌ «شهدای سلامت» در شهر صدرا افتتاح شد و کتابخانه مرکزی این شهر جدید نیز در حال ساخت است.

امیری ادامه داد: در شهر داریان نیز، ۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت کتابخانه اختصاص داده شده است و با واگذاری زمین مناسب، ساخت کتابخانه داریان وارد فاز عملیاتی خواهد شد.

خاطر نشان می شود، چهارمین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان شیراز به ریاست محمدرضا امیری، فرماندار شیراز و با حضور روح‌ الله منوچهری، مدیرکل کتابخانه‌ های عمومی فارس، محمدتقی تذروی، رئیس شورای اسلامی شهرستان شیراز، مصطفی مشفقیان، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز و سایر اعضای حقیقی و حقوقی انجمن در فرمانداری شیراز تشکیل شد.

کد خبر 1144225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha