کارخانه نوآوری البرز قطب صنایع خلاّق و نوآور است

کرمی با اشاره به اهمیت حمایت مدیریت شهری از روند فرآیند صنایع خلاق گفت: کارخانه فناوری و صنایع خلاق استان البرز قابلیت تبدیل شدن به قطب صنایع خلاق و نوآور البرز را دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « پرویز کرمی» طی بازدید از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز که چهارشنبه ۱۳ بهمن انجام شد گفت: کارخانه فناوری و صنایع خلاق استان البرز قابلیت تبدیل شدن به قطب صنایع خلاق و نوآور البرز را دارد.

 

دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افزود: این مرکز نوآوری می تواند به عنوان نخستین کارخانه صنایع خلاق کشور افتتاح شود.

 

وی با اشاره به اهمیت ظرفیت ها و توانمندی های استان البرر بیان کرد: عصر آینده، عصر اقتصاد خلاق با محتوای اقتصاد دانش بنیان است.

 

کرمی اظهار کرد: مرکز نوآوری با همت معاونت علمی و فناوری استانداری البرز و شهرداری کرج با هدف تقویت زیست بوم فناوری و نوآوری در کلان شهر کرج شکل گرفته است. 

 

مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری خاطرنشان کرد: ظرفیت قابل توجه کارخانه نوآوری البرز زمینه ایجاد کسب و کارهای دیجیتال مبتنی بر زیست بوم فناوری و نوآوری در این حوزه و استان است.

 

کارخانه نوآوری کرج امکان شکوفایی ظرفیت های علمی و دانشگاهی را دارد

 

« عمار ایزدیار» نیز که در این بازدید حضور یافته بود به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: این کارخانه نوآوری با محوریت صنایع خلاق امکان بهره وری اقتصادی و اشتغالزایی را بیش از پیش فراهم می کند. 

 

عضو شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: کلان شهر کرج با توجه به مهاجرپذیری و رشد جمعیت با بهره مندی از این کارخانه، می تواند زمینه شکوفایی استعدادها و پتانسیل های علمی و فرهنگی جوانان را فراهم کند. 

 

استقرار ۲۵۰ شرکت خلاق و دانش بنیان در کارخانه نوآوری البرز

 

« امیر سرکندی» نیز طی این بازدید اظهار کرد: امکان استقرار ۲۵۰ شرکت خلاق و دانش بنیان در این مرکز وجود دارد. 

 

مدیرکارخانه نوآوری و صنایع خلاق استان البرز خاطرنشان کرد: حضور نخبگان علمی متشکل از جوانان دانشگاهی و جامعه علمی بخش دیگری از ظرفیت این کارخانه است. 

 

گفتنی است، طی این بازدید « سیامک آقایی» مدیرکل سرمایه گذاری و اشتغالزایی استانداری البرز نیز حضور داشت و از نزدیک در جریان روند فعالیت های این کارخانه قرار گرفت. 

 

کد خبر 1144235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha