افزایش چشمگیر آمار بستری های کرونایی در بیمارستان بزرگ دزفول

فرهمندپور با اشاره به شیوع گسترده اُمیکرون و نارنجی شدن وضعیت کرونا در این شهرستان گفت: تعداد زیادی از افرادی که در دزفول تاکنون واکسن کرونا نزده‌اند در سه روز اخیر در بیمارستان بزرگ این شهرستان بستری شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «علی فرهمندپور» صبح امروز (چهارشنبه ۱۳ بهمن) در همایش بزرگ سران طوایف، عشایر، متنفذین و معتمدین شهرستان دزفول که در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: افرادی که واکسن زده‌اند یا به کرونا مبتلا نمی‌شوند یا در صورت ابتلا، درگیر نوع خفیف آن می‌شوند.

 

فرماندار ویژه دزفول داشتن عیدی خوب و بدون اعمال محدودیت را مستلزم واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی دانست و افزود: واکسیناسیون یک امر شخصی نیست چراکه افراد در صورت ابتلا، سلامت جامعه را به خطر می‌اندازند.

 

وی با تاکید بر لزوم زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی اضافه کرد: تیم‌های سیار واکسیناسیون به شهرهای اقماری و اهالی روستاهای مختلف شهرستان اعزام می‌شود که انتظار می‌رود همکاری لازم با آنها صورت گیرد.

 

فرهمندپور عنوان کرد: فرد در صورت ابتلا به سویه اُمیکرون در هر ساعت ۱۰ نفر را مبتلا می‌کند لذا واکسیناسیون تنها راه مقابله با ویروس است.

 

کد خبر 1144239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha