فیلم های چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو سینما با ۵۰درصد ظرفیت اکران می شود

زارع با اشاره به برگزاری همزمان چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر در مازندران، گفت: آثار جشنواره فیلم فجر در سینما سپهر ساری و سینما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران از ۱۵ تا ۲۲ بهمن اکران خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «عباس زارع»امروز(۱۳بهمن) در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یوم الله دهه فجر اظهار کرد: در ایام منتسب به چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اکران همزمان فیلم های چهلمین جشنواره فیلم فجر را در مرکز استان خواهیم داشت.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از اکران فیلم ها در بازه زمانی ۱۵تا۲۲بهمن ماه جاری خبر داد و افزود: علاقه مندان به حضور در این رویداد می توانند در سینما سپهر ساری و  سینما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران گردهم آیند.

 

زارع با بیان اینکه جزئیات برگزاری این جشنواره و جدول اکران فیلم ها متعاقبا به اطلاع عموم خواهد رسید، اذعان کرد: با توجه به سنوات گذشته پیش‌بینی‌های ما این است که از فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر استقبال خواهد شد لذا تمیهدات لازم برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اتخاذ شده است.

 

وی تصریح کرد: به دلیل شرایط کرونایی این دو سینما، فیلم های این جشنواره را با ۵۰درصد ظرفیت و با رعایت پروتکل های بهداشتی اکران خواهند کرد .

 

به گزارش شبستان؛ چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر در ۲ بخش فرهنگی و رقابتی از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در تهران برگزار می شود.

کد خبر 1144240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha