خطر ابتلای کودکان به سویه «اومیکرون»؛  بخش کرونا ویژه کودکان در جهرم راه اندازی می شود

بمانا گفت: به نظر می رسد در روزها و هفته های پيش رو آمار ابتلای اطفال و كودكان به سویه جدید کرونا در شهرستان جهرم بيشتر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «قهرمان بمانا»، امروز (چهارشنبه ۱۳ بهمن) در نشست ستاد پیشگیری از کرونا شهرستان جهرم، با ابراز نگرانی در خصوص ابتلای اطفال به «اوميكرون» و بستری شدن اين گروه سنی گفت: در روزهای گذشته شاهد بستری ۲ كودک ۱۳ ماهه و سه ساله در بخش اطفال بوديم كه به نظر می رسد در روزها و هفته های پيش رو آمار ابتلای اطفال و كودكان بيشتر شود.  

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: در اين خصوص در بیمارستان «پیمانیه» جهرم بخشی جدا جهت بستری اطفال مبتلا به «اوميكرون» با حضور پزشكان متخصص در نظر گرفته است.

 

به گفته وی با توجه به ابتلای نوزدان شيرخوار و كودكان به «اوميكرون» و مراجعه خانواده ها به مراكز نمونه گيری كرونا، برای راحتی شهروندان درمانگاهی جدا مخصوص شيرخواران و كودكان در نظر گرفته ايم كه به محض راه اندازی آن و مستقر شدن پزشک متخصص اطلاع رسانی می شود.

 

وی تاكيد كرد: از همشهريان خواهشمنديم در رعايت پروتكل های بهداشتی فرزندان خود بيش از پيش دقت کنند.

 

بمانا با تاکید بر اینکه خانواده ها هر چه سريع تر برای دريافت واكسيناسيون فرزندان خود گروه سنی ۹ تا ۱۱سال اقدام کنند، عنوان کرد: واكسيناسيون نقش چشم گيری در ايمنی كودكان دارد.

کد خبر 1144247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha