۵ شهرستان گیلان قرمز شد

مهرابیان از قرمز شدن ۵ شهرستان گیلان خبرداد و گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های گیلان به ۲۹۲ بیمار رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «فردین مهرابیان» امروز( چهارشنبه، ۱۳ بهمن ) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بی توجهی به پروتکل های بهداشتی شرایط را بحرانی تر خواهد کرد.

 



سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه پنج شهرستان گیلان به رنگ قرمز کرونایی درآمدت است گفت: ماسال، لنگرود، رودبار، آستانه اشرفیه و لاهیجان از جمله شهرستان هایی هستند که به وضعیت قرمز کرونایی در آمده اند.
 

مهرابیان اذعان کرد: مابقی شهرستان ها در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد.

 


وی خاطرنشان کرد: از همه هم استانی ها خواهشمندم از سفرهای غیر ضروری خودداری کرده و در منزل بمانند تا شاهد بحران کرونا ویروس در گیلان نباشیم.

 


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: با بستری ۸۷ بیمار جدید در شبانه روز گذشته، تعداد بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های گیلان به ۲۹۲ بیمار رسید که حال ۳۵ نفر آن‌ها وخیم گزارش شده است.

 



مهرابیان با اشاره به بستری ۶ بیمار جدید در بخش‌های ICU در این مدت اعلام کرد: در شرایط فعلی، ۳۶ بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های گیلان بستری هستند.

کد خبر 1144296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha