دلزدگی مردم از انقلاب و اسلام نیست/ برخی عملکردها باید اصلاح شود

مسئول کمیته حوزه و روحانیت ستاد دهه فجر ورامین با ذکر این نکته که دلزدگی مردم از انقلاب و اسلام نیست، گفت: برخی عملکردها باید اصلاح شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، در دومین روز از دهه مبارک فجر، حجت الاسلام مهدی حسنی مسئول کمیته حوزه و روحانیت ستاد دهه فجر ورامین در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور مددجویان کمیته امداد در حرم مطهر شهدای گمنام ورامین با اشاره به نقش تفکرات امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: استقرار نظام جمهوری اسلامی، شرق و غرب را تکان داد و این موضوع به برکت تفکرات بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی است.

وی افزود: امام راحل بخاطر اینکه از حق پیروی می کرد و همواره مسیر حق و حقیقت را دنبال می کرد، در یاد و خاطره ملت ایران ماندگار شد.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: کار امام راحل یک کار پیامبرگونه بود و نمی توان هیچ عبارت دیگری را برای عظمت حرکت امام به کار برد.

مسئول کمیته حوزه و روحانیت ستاد دهه فجر ورامین اضافه کرد: امام راحل هیچگاه به هیچ چیزی دلبستگی نداشت و همین عدم‌دلبستگی به دنیا سبب شد تا امام خمینی(ره) در قلوب ملت ایران و ملت های آزادی خواه جهان ماندگار شد.

حسنی یادآور شد: دلزدگی مردم از انقلاب و اسلام نیست بلکه از برخی عملکردها برخلاف آرمان ها و ارزش های انقلاب است که باید ین عملکردها اصلاح و در ریل ارزش های انقلاب قرار گیرد.

مسئول کمیته حوزه و روحانیت ستاد دهه فجر ورامین گفت: در زمان رژیم پهلوی، حکومت به دنبال غربی کردن کشور بود و امروز پیشرفت های کشور با تکیه بر توانمندی های داخلی در بخش های مختلف را مشاهده می کنیم.

کد خبر 1144309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha