افتتاح نمایشگاه دستاوردهای کارآفرینی و روستایی در ورامین

نمایشگاه دستاوردهای کارآفرینی و روستایی در شهرستان ورامین همزمان با ایام الله دهه فجر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، همزمان با دومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر نمایشگاه دستاوردهای کار آفرینی روستایی به همت کمیته دهیاری ها و شوراهای اسلامی ستاد دهه فجر ورامین در سالن شهدای امرآباد ورامین افتتاح شد.
سید سراج الدین تقوی ونکی مسئول کمیته دهیاری و شوراهای اسلامی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین در این رابطه گفت؛ در این نمایشگاه توانمندی ها، تولیدات و کارآفرینی های روستاییان، در معرض دید قرار گرفته شده است تا بازدید کنندگان ضمن آشنایی با این کارها در صورت تمایل با خرید از این عزیزان، به اقتصاد تولید کنندگان روستایی کمک نمایند.
وی افزود: با احصا توانمندی های روستایی در ۱۵ روستای بخش مرکزی ورامین تعداد ۵۰ غرفه در این نمایشگاه در معرض عموم قرار گرفته است، که سعی شده است کیفیت محصولات ارائه شده در بهترین حالت ممکن مورد نیاز مردم تامین شود.
تقوی ونکی پایان این نمایشگاه را ۱۵ بهمن اعلام کرد و اظهار داشت: این نمایشگاه در مدت برپایی هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۹ پذیرای علاقمندان خواهد بود و از مردم عزیز شهرستان ورامین و شهرهای همجوار تقاضامندیم ضمن بازدید از دستاوردهای روستائی در صورت امکان محصولات قشر سرافراز روستایی را به دیگران معرفی نمایند.

کد خبر 1144311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha