استکبار از مرجعیت و ولایت سیلی خورده  و به دنبال تخریب این جایگاه در ذهن ملت ایران است

رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران گفت: استکبار از مرجعیت و ولایت سیلی خورده است و به دنبال تخریب این جایگاه در ذهن ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران در مراسم شهرستانی گرامیداشت دهه مبارک فجر  در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای علی آباد قشقایی با اشاره به رحلت عالم ربانی آیت الله العظمی صافی گلپایگانی اظهار داشت: بسیاری تلاش کردند تا چراغ مرجعیت را در کشور خاموش و جایگاه روحانیت را در میان ملت ایران دچار خدشه کنند اما همواره مردم پشتیبان مرجعیت بوده و هستند که نمونه آن را در مراسم تشییع پیکر مطهر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی مشاهده کردیم.

رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران با اشاره به برنامه های دشمن در کشورهای مبارز و آزادیخواه برای شکستن روحیه مقاومت و ایستادگی آنان افزود: یکی از برنامه های دشمن، از بین بردن حیا و عفت در میان بانوان است و امروز چادر یک پرچم و نماد است و به تعبیر اسلام ستیزان، هر چادری که از سر زنان بیفتد، یک پرچم بر زمین افتاده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تاکید کرد: امروز دشمن در کشور ما، دو بال عاشورا و مهدویت را نشانه رفته است و به دنبال ایجاد رخنه در این دو نقطه فوت ملت ایران است.

محمودی یادآور شد: ولایت فقیه و مرجعیت همواره در بزنگاه ها به کمک ملت ایران آمده و توطئه های گوناگون را خنثی ساخته است.

رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران با اشاره به این نکته که امام راحل، حق بززگی بر گردن ملت ایران دارد، متذکر شد:تنها قدرتی که توانست شاه را به زیر بکشد، قدرت مرجعیت و ولایت فقیه بود و امروز هم دشمن دشمن جایگاه ولایت را نشانه رفته است.

وی گفت: استکبار از مرجعیت و ولایت سیلی خورده است و به دنبال تخریب این جایگاه در ذهن ملت ایران است

کد خبر 1144314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha