نظارت بر دادسراها مهم‌ترین وظایف دادستان جدید بندرعباس

حجت الاسلام موسوی گفت: نظارت بر دادسراهای استان، ارتباط با مردم، نظارت بر قضات جوان و جلوگیری از فرصت طلبی سودجویان از جمله مهم‌ترین وظایف دادستان جدید بندرعباس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام « سید محسن موسوی » در ارتباط ویدیو کنفرانس مراسم معارفه علیرضا احمدی منش به عنوان دادستان مرکز استان هرمزگان، ضمن تقدیر و تجلیل از تلاش‌های مجتبی قهرمانی دادستان پیشین مرکز هرمزگان که اکنون به عنوان رئیس کل دادگستری هرمزگان مشغول خدمت است، اظهار کرد: نظارت بر دادسراهای استان، ارتباط با مردم، نظارت بر قضات جوان و جلوگیری از فرصت طلبی سودجویان از جمله مهم‌ترین وظایف دادستان جدید بندرعباس است.

 

وی افزود: دادستان های شجاع و انقلابی و پرکار را به کار بگمارید چرا که اگر خدای ناکرده، دادستانی این ویژگی‌ها را نداشته باشد، نمی‌تواند عدالت را محقق کرده و مشکلات مردم بر زمین می‌ماند.

 

معاون دادستان کل کشور، جلوگیری از بازداشت‌های غیرضروری و تلاش برای ایجاد صلح و سازش بین مردم را مورد تأکید قرار داد و از مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان به عنوان مدیری در میدان یاد کرد که در خانواده‌ای مذهبی پرورش یافته و و برادش جانباز مدافع حرم است و توقع از دادستان جدید هم همین است که این رفتار و منش را ادامه دهد.

 

 

 

کد خبر 1144340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha