تمامی اقدامات باید بدور از تنش و با رضایتمندی همراه باشد

حجت الاسلام محمدی لائینی افزود: معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استاندار مازندران به گونه ای تدبیر کند تا امور استان بر محور خواسته های خداوند و رضایت مخلوق با کمترین تنش و بیشترین رضایتمندی انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» صبح امروز پنجشنبه(۱۴بهمن) در آیین تودیع و معارفه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: این دهه به برکت امام راحل بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بروز و ظهور کرده است و استقلال، رشد و پیشرفت ایران اسلامی به واسطه همین انقلاب است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: دستاوردهای انقلاب در حوزه داخلی و بین المللی بی شمار است، به برکت انقلاب عزت و استقلال یافتیم، 

 

وی گفت: امروز حکومت و ملت ایران با قدرت در مقابل دنیای استعمار و استکبار ایستاده است و در مقابل همه توطئه‌های دشمنان با عظمت به پیش می رود.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی  با تبریک حلول مبارک ماه رجب به شخصیت علمی امام محمد باقر (ع) اشاره کرد و افزود: امروز بخش اعظمی از معارف کلامی و فقهی خودمان را از این امام همام داریم.

 

وی ضمن تکریم «علی شیرازی» سرپرست معاونت سیاسی امنیتی واجتماعی استاندار مازندران، گفت: آقای «روح الله سلگی» معاون جدید سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران نیز شخصیت فرهیخته و شناخته شده در سطح ملی هستند،  امیدواریم با مازندران شناسی بتوانند گام های خوبی در حوزه سیاسی و امنیتی استان بردارند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی افزود: معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استاندار مازندران به گونه ای تدبیر کند تا امور استان بر محور خواسته های خداوند و رضایت مخلوق با کمترین تنش و بیشترین رضایتمندی انجام شود.

کد خبر 1144355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha