هنرنمایی گروه های سرود بچه های مسجد در رویداد ملی صدای انقلاب

به گفته حجت الاسلام یارمحمدی، به مناسبت ایام الله دهه فجر، گروه های سرود بچه های مسجد در قالب رویداد ملی صدای انقلاب هنرنمایی خواهند کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان بر ضرورت زمينه سازي و انگيزه بخشي براي حضور حداكثري اعضاي كانون هاي مساجد به صورت جمعي در مراسم يوم الله 22 بهمن ماه با استفاده از ابتكار و خلاقيت هاي بومي و محلي و جشن هاي این ایام تاکید کرد و گفت: گروه های سرود بچه های مسجد در قالب رویداد ملی صدای انقلاب هنرنمایی خواهند کرد.

 

حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی به اكران فيلم با موضوع انقلاب اسلامي با همكاري انجمن سينماي جوانان، دبيرخانه جشنواره عمّار و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي استان در این ایام اشاره کرد و گفت: از برگزاري جشن انقلاب با استفاده از ظرفيت هاي مردمي در مساجد روستايي و شهري حمایت خواهد شد.

 

وی افتتاح كانون هاي جديدالتاسيس و رونمايي از توليدات و آثار هنري بچه هاي مسجد را از دیگر برنامه های کانون های مساجد در دهه فجر خواند و گفت: اجراي طرح شنبه هاي كتاب در مساجد با معرفي بسته كتاب انقلاب اسلامي نیز در دستور کار است.

 

به گفته این مسئول شركت اعضاي كانون هاي مساجد در جشنواره توليدات رسانه اي # براي _ وطن، اجراي طرح سه شنبه هاي تكريم با اولويت تكريم از چهره هاي انقلابي محلات با نظارت و تائيد ائمه محترم جماعات در 19 بهمن و حضور كانون ها در مراسم ميهماني لاله ها در گلزار شهدا از دیگر برنامه های این ایام در کانون های مساجد استان زنجان است.

کد خبر 1144356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha