برخورد قاطع پلیس با برهم زنندگان امنیت عمومی

سردار الهی گفت: نیروی انتظامی با برهم زنندگان امنیت عمومی، هنجارشنکنان و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع و قانونی دارد.

سردار« یحیی الهی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: نیروی انتظامی با هوشیاری از نظم و امنیت جامعه صیانت می کند.

 

وی از برخورد قاطع و قانونی با برهم زنندگان امنیت عمومی جامعه خبرداد و افزود: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با رویکرد صیانت از نظم و امنیت جامعه و برخورد قاطع با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه اجرایی می شود.

 

فرمانده انتظامی استان لرستان، از اجرای طرح عملیات مشترک به منظور برخورد با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت در شهرستان خرم آباد خبر داد و افزود: نیروی انتظامی قاطعانه از نظم و امنیت جامعه صیانت می کند.

 

وی بیان کرد: در پی برخی درگیری های منجر به جرح و وقوع تیراندازی ها به علت اختلافات قبلی در بخش زاغه شهرستان خرم آباد، پس از انجام تمهیدات لازم طرح عملیات مشترک به مرحله اجراء درآمد.

 

سردار الهی اذعان داشت: پس از برنامه ریزی دقیق  این طرح در سحرگاه یوم جاری با تمام توان و ظرفیت یگان های اجرائی استان، شهرستان خرم آباد و پلیس های تخصصی در سطح بخش زاغه و روستاهای اطراف به اجراء گذاشته شد.

 

فرمانده انتظامی استان، تصریح کرد: در این طرح  11 قبضه انواع سلاح شکاری و جنگی، 73 عدد انواع فشنگ، مقدار بیش از یک کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف و 14 متهم تحت تعقیب دستگاه قضائی و انتظامی، مخل نظم و امنیت و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شد.

 

سردار الهی با هشدار به افراد مخل نظم و برهم زنندگان امنیت عمومی، خاطر نشان کرد: پلیس و دستگاه قضاء با افرادی که به هر نحو بخواهند امنیت عمومی را به مخاطره بیاندازند برخورد قاطعانه خواهد کرد.

 

این مقام انتظامی لرستان، در پایان گفت: پلیس به عنوان خدمتگزار در کنار مردم هرگز اجازه جولان به افراد هنجار شکن را نخواهد داد.

کد خبر 1144361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha