مصلحت مردم در تصمیم گیری ها مورد توجه باشد

حاجی پور خطاب به معاون جدید سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید براینکه مصلحت و منفعت مردم باید در تصمیم گیری ها مورد توجه باشد، گفت: مصلحت مردم و استان در کنار هم دیده شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «رضا حاجی پور» صبح امروز پنجشنبه(۱۴بهمن) در آیین تودیع و معارفه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، با تبریک حلول ماه رجب و دهه مبارک فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در حالی چهل و سومین سالگرد خود را جشن می گیرد که طی بیش از چهار دهه تحولات فراوانی را پشت سر گذاشته است؛ همه این تحولات تلخ و شیرین باعث شد تا نهال جوان انقلاب ملت ایران، حالا به درختی تنومند و استوار تبدیل شود.

 

رئیس مجمع نمایندگان مازندران افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران در جایگاه برتر جهانی بوده و خار چشم دشمنان و در راس آن آمریکای خائن است که در طول این سال ها با عناوین مختلف درصدد براندازی این انقلاب بوده اما انقلاب ما امروز الگویی برای آزادی خواهان جهان است و این امر مسئولیت ما را بیشتر کرده است.

 

وی، تعامل و همکاری را در توسعه اقتصادی مهم دانست و افزود: انتظار می رود معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در حوزه های مختلف سیاسی، امنیتی و تشکل های کارگری و اصناف مدیریت درست و صحیح داشته باشد.

 

حاجی پور با اشاره به اینکه در اصل ۸۵قانون اساسی در ۳۱بند وظایف معاون سیاسی تعریف شده است، افزود: آقای«روح الله سلگی» در برنامه های خود این وظایف را به خوبی اعمال کند.

 

وی با بیان اینکه مردم ولی نعمتان انقلاب اسلامی هستند، گفت: در تصمیم گیری ها مصلحت و منفعت مردم وجود داشته باشد و در اتاق این معاون به روی همه گروه ها باز باشد.

کد خبر 1144364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha