برگزاری مسابقات قرآن دانش آموزان ملایر در مرحله شهرستانی

بیات گفت: دانش آموزان ملایری در مرحله شهرستانی مسابقات قرآن و عترت از ۹ تا ۲۷ بهمن ماه با هم رقابت می‌کنند.

 « مسلم بیات» در گفت وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: مسابقات قران و دانش آموزی عترت امسال نیز در چهار مرحله در حال برگزاری است که دانش آموزان برگزیده  بعد از رقابت در مرحله آموزشگاهی به مسابقات مرحله شهرستانی راه یافتند.

 

 معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ملایرافزود: این مسابقات در 11 رشته  شامل  حفظ عمومی، حفظ ویژه تفسیر، قرائت، تحقیق و ترتیل، نهج البلاغه صحیفه سجادیه، احکام، اذان و مداحی ویژه آقایان و انشای نماز بوده که  که و تا 27 بهمن ماه در سه مقطع ادامه دارد.

 

وی افزود: گروه مقطع متوسطه اول در آزمون‌های شفاهی این مسابقات در 11 رشته در 6 مکان مجزا از 9 تا 13 بهمن ماه با هم رقابت کردند و  مرحله شهرستانی دانش آموزان مقطع دوم متوسطه نیز  از 13 تا 18 بهمن ماه برگزار می‌شود و  مسابقات دانش آموزان ابتدایی نیز در مرحله شهرستان در 27 بهمن ماه برگزار می‌شود.

 

بیات با بیان اینکه ی یک دوره ارتقا و توانمندی نیز برای برگزیدگان به مرحله استانی به مدت 4 روز در اسفند ماه در شهرستان برگزارر خواهد شد، گفت: مرحله استانی مسابقات قرآن نیز یا در اسفند ماه امسال  و یا در اردیبهشت ماه سال آینده در استان برگزار می‌شود.

 

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ملایر افزود: مسابقات قرآن و و عترت  فرهنگیان نیز در رشته حفظ ده جزء ، حفظ کل و قرائت ، نهج البلاغه و احکام است که رشته های قرآنی آن  از 14 بهمن ماه در شهرستان   شروع و شرکت کنندگان فرهنگی برای راه یابی به مرحله استانی با هم رقابت می‌کنند.

 

کد خبر 1144381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha