نقش رهبری در حفظ نظام غیرقابل انکار است/ افتخار پدافند هوایی

حجت الاسلام موسوی با اشاره به حفظ نظام در بیش از چهار دهه گفت: نقش رهبری و مقاومت مردم در حفظ نظام غیرقابل انکار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام سید جانمراد موسوی در محفل انس با قرآن کریم منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی به پایداری انقلاب اسلامی در بیش از چهار دهه اشاره کرد و اظهارداشت: بسیاری از انقلاب های دنیا با وجود حمایت های گسترده و فضای امن و به دور از تنش و تهدید زود به شکست و انزوا کشیده شدند.

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور افزود: اگر این انقلاب ها شرایط جمهوری اسلامی ایران را با این همه حجمه و مشکلات را داشتند در روزهای اول از هم می پاشید و کمتر این حد مسیر توسعه آن ها طی می‌شد.

 

وی با اشاره به اینکه جایگاه رهبری و ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی ایران راهبردی بود، تصریح کرد: نقش رهبری و مقاومت مردم در حفظ نظام غیرقابل انکار است و همین مسائل موجب پایداری نظام در 43 سال با وجود همه مشکلات شد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اذعان دشمنان مبنی بر عدم موفقیت آنان با وجود تحریم ها برای به زمین زدن نظام گفت: چنین اعترافی مایه افتخار ملت ایران بوده کهبا مقاومت و صبر توانستند دشمن را از مواضع خود دور کنند.

 

وی با اشاره به بیداری اسلامی که در منطقه ایجاد شده یادآورشد: این جریان موفق به برکت انقلاب اسلامی بوده و البته حفظ آن نیازمند وجود رهبری آگاه در کشورهای منطقه در راستای هدایتگری و حفظ جریان است.

 

*افتخار پدافند هوایی

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور با اشاره به سالروز ورود تاریخی حضرت امام(ره) به ایران و دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: نخستین خیر مقدم به امام توسط افسر پدافند هوایی توسط سامانه های الکترونیکی پدافندی بوده که این موضوع افتخاری برای نیروهای پدافند هوایی است.

وی بصیرت و جانفشانی نیروهای پدافند هوایی ارتش را افتخاری برای جمهوری اسلامی و مایه عزت ملت ایران و نیروهای خدوم این یگان مسلح بیان کرد.

کد خبر 1144395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha