نمایشگاه آثار منتخب هنرهای تجسمی در کرمان برپا می شود

همزمان با برپایی چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی؛ نمایشگاهی از آثار منتخب هنرمندان کرمانی تحت عنوان" تجسم هنر" در محل موزه هنرهای معاصرصنعتی کرمان به نمایش در می آید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛ وحیدمحمدی گفت: جشنواره چهاردهم هنرهای تجسمی فجر همزمان در تهران و 30 استان کشور از روز جمعه ۱۵ بهمن‌ماه آغاز می شود.

 

 




معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان افزود: این جشنواره که با حضور هنرمندان در بخش طوبای زرین (مسابقه هنرهای تجسمی) و سایر بخش های پیش بینی شده گشایش می‌یابد تا 30 بهمن ماه ادامه دارد.

 





وی اظهار کرد: به همین مناسبت نمایشگاهی از آثار منتخب هنرمندان تجسمی استان کرمان از جمعه ۱۵ بهمن ماه در «موزه هنرهای معاصرصنعتی کرمان» به مدت ۱۵ روز برپا خواهد شد.

 

 





محمدی ادامه داد: این نمایشگاه شامل مجموعه ای از آثار علی رشیدی، کریم الله خانی، ناصرعرب پور، مهدیه دهقانی، سهیلا منصوری، هانیه فیروزآبادی، سیدجوادمهدوی، علیرضامهدی زاده، سعیدکارآمد و عباس افضلی ننیز و به مدیریت هنری دکترسلاجقه، رییس دانشکده هنر و رییس انجمن هنرهای تجسمی استان برنامه ریزی و تدارک شده است.

 

 





وی تصریح کرد: اختتامیه این رویداد نیز با تقدیر و تکریم فعالان هنرهای تجسمی پیش بینی شده است.

 

 




گفتنی است؛ طبق اعلام دبیرخانه چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی کشور، تعداد ۴۳۴۵ هنرمند ۱۰ هزار و ۸۶۲ اثر به دبیرخانه ارسال کرده اند که نقاشی، عکاسی و گرافیک در رتبه‌های اول تا سوم قرار دارند  که از این تعداد شرکت‌کنندگان آقا ۱۷۸۵ نفر و تعداد شرکت کنندگان خانم ۲۵۶۰ نفر هستند.

کد خبر 1144403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha