۱۶۰ عنوان برنامه طی دهه مبارک فجر در زیرکوه اجرا می شود

سرهنگ کاری گفت: ۱۶۰ عنوان برنامه شامل اردوهای جهادی، افتتاح قنات روستای بایمرغ، نمایشگاه های انقلاب و یادواره شهدا طی دهه مبارک فجر در زیرکوه اجرا می شود.

سرهنگ «محسن کاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهارداشت: انقلاب اسلامی یک انقلاب الهی و مصداق کامل توکل برخدا بود چون امام (ره) وقتی قیام کرد که هیچ نداشت و دستش خالی بود و با توکل برخدا قیام را شروع کرد.

 

فرمانده سپاه زیرکوه با بیان اینکه در طول دهه فجر 160 برنامه در این شهرستان برگزار می شود، گفت: این برنامه ها در قالب حوزه های فرهنگی و آموزشی و مسابقات فرهنگی اجرا خواهند شد.

 

وی در ادامه بیان کرد: تجلیل از مدافعان سلامت، برگزاری همایش پیاده روی و محفل انس با قرآن کریم و برگزاری یادواره های مختلف و دیدار با خانواده شهدا و رزمندگان در سطح شهرستان زیرکوه از دیگر برنامه های دهه مبارک فجر است.

 

سرهنگ کاری به برگزاری اردوهای جهادی اشاره کرد و گفت: در این راستا 15 گروه جهادی جهت ارائه کارهای خدماتی و عمرانی و سازندگی در روستاهای شهرستان زیرکوه طی دهه مبارک فجر حضور خواهند یافت.

 

فرمانده سپاه زیرکوه با اشاره به برپایی نمایشگاه فروش توانمندی های صندوق های قرض الحسنه در این شهرستان افزود: به مناسبت دهه مبارک فجر این نمایشگاه از یکشنبه 17 بهمن ماه به مدت سه روز در این شهرستان بر پا می شود.

 

وی در خصوص افتتاح قنات روستای بایمرغ زیرکوه عنوان کرد: این قنات با اعتباری بالغ بر 330 میلیون تومان احیا و مرمت شده است که طی دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد.

 

سرهنگ کاری در پایان گفت: اکران فیلم های انقلابی در مساجد و پایگاه های بسیج، برگزاری نمایشگاه های مختلف انقلاب، نورافشانی 22 بهمن در مرکز شهرستان و روستاهای مختلف و برگزاری مسابقات دلنوشته و نقاشی از دیگر برنامه های دهه مبارک فجر در این شهرستان است.

کد خبر 1144412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha